Siuntų paieška

SP

Siuntų paieška (siuntinių sekimas) – nepamainoma paslauga bet kuriam klientui, siunčiančiam siuntą į užsienį, ypač jeigu ji yra vertinga arba itin skubi.

Mes siūlome jums galimybę sekti savo siuntos buvimo vietą visais jos tranzito etapais nuo įteikimo kurjeriui iki pristatymo gavėjui. Naudodamiesi Siųsk pigiau vietinių ar tarptautinių siuntų paieška, galėsite būti visiškai ramūs – Jūsų siunta gerose rankose.

Kaip vyksta tarptautinių siuntų paieška?

Siuntų sekimas mūsų svetainėje atliekamas greitai ir paprastai, naudojantis siuntų paieškos sistema. Kiekvienas registruotas siuntinys mūsų sistemoje gauna du sekimo numerius. Vienas – Siųsk pigiau užsakymo numeris (jį gausite laiške, patvirtinančiame užsakytą siuntos pristatymo paslaugą arba rasite prisijungę prie savo paskyros „Mano užsakymai“ skiltyje), kitas – jūsų pasirinkto greitojo kurjerio sugeneruotas unikalus numeris. Bet kurį iš numerių suvedę į paieškos langelį, gausite tikslią informaciją apie savo tarptautinės siuntos procesą.

Registruotos siuntos sekimas mūsų svetainėje paprastas ne tik Jums, bet ir Jūsų siuntos gavėjui, net jei jis nesupranta lietuviškai! Siųsk pigiau svetainėje siuntos sekimo informacija taip pat pateikiama ir anglų kalba.

Taip pat, savo siuntos kelią galite sekti tiesiogiai pasirinkto kurjerio svetainėje paspausdami ant vėžėjo logotipo:

DHL siuntų sekimas TNT siuntų sekimas FedEx siuntų sekimas GLS siuntų sekimas DPD siuntų sekimas
         
ITELLA siuntų sekimas VENIPAK siuntų sekimas LP EXPRESS siuntų sekimas OMNIVA siuntų sekimas DHL Global mail siuntų sekimas
         
       
SST siuntų sekimas        


Tarptautinių siuntų paieška nuo šiol labai paprasta ir greita, o siuntos kelias – nuo Jūsų vos per vieną mygtuko paspaudimą. Šia funkcija taip pat galite naudotis ir ieškodami savo siuntos Lietuvoje (siunčiant vietines siuntas).

Ar mano siunta saugi?

Nors stebėti savo siuntos į užsienį kelionę mūsų platformoje – paprasta, tačiau natūralu, jog siunčiant svarbų daiktą kyla papildomų klausimų dėl siuntos saugumo. Mes pasitikime solidžią patirtį logistikos srityje turinčiais kurjeriais ir žinome, jog Jūsų siunta kelionėje nuo durų iki durų yra visiškai saugi.

Tam, kad siuntos vežimo procesas Jums būtų dar ramesnis, visoms Siųsk pigiau klientų siuntoms (išskyrus siunčiamoms per DHL Global Mail), kurių vertė neviršija 100 Eur, siūlome nemokamą siuntos draudimą. Jeigu Jūsų siunta – vertingesnė, rekomenduojame užsisakyti papildomą siuntos draudimą, kuris leis apdrausti pilną siuntos vertę.

Svarbu prisiminti, jog draudimas (tiek standartinis, tiek papildomas) negalioja siunčiant draudžiamus bei nekompensuojamus daiktus. Tokiems daiktams priskiriami maisto bei kiti greitai gendantys produktai, juvelyriniai dirbiniai (išskyrus bižuteriją), brangakmeniai ir pusbrangiai akmenys ir t.t. Išsamų sąrašą ir visą informaciją apie tai rasite skiltyje Draudžiami siųsti daiktai.

Kiek užtruks siuntos pristatymas?

Preliminarus siuntos pristatymo terminas yra pateikiamas kiekvienam užsakymui individualiai, svarbiausius siuntos duomenis pateikus Kainų skaičiuoklėje. Norėdami sužinoti dar tikslesnį terminą, kreipkitės į Siųsk pigiau konsultantus.

Įprastai siuntos pristatymas į didžiuosius Europos miestus trunka vid. 1-3 d.d., tačiau yra įvairių išlygų, dėl kurių siuntos kelionė gali prailgti.

  • Nutolusi vietovė. Jeigu Jūsų arba gavėjo adresas yra nutolusioje vietovėje, t. y. adresą yra sunkiau pasiekti dėl įvairių aplinkybių (pvz. vieta yra toliau nuo didžiųjų miestų, kalnuota vietovė, sala ir pan.), siuntos gabenimas gali prailgti. Norėdami sužinoti, ar adresas yra priskiriamas nutolusiai vietovei, susisiekite su mūsų komanda pasinaudodami Pagalba gyvai funkcija.
     
  • Pasirinktas pristatymo būdas. Užsakydami siuntos pristatymo paslaugą, galite pasirinkti ir paslaugą, turėsiančią įtakos pristatymo greičiui. Visos skubios siuntos, kurios turi pasiekti adresatą kiek įmanoma greičiau, turėtų būti gabenamos renkantis Express (skubios siuntos) pristatymo paslaugą. Jeigu siuntos pristatymo greitis jums nėra labai aktualus, galite rinktis pigesnį – Economy būdą. Abi paslaugos Jūsų siuntai suteiks įprastas mūsų platformos garantuojamas naudas (siuntos sekimą, draudimą ir t.t.).
     
  • Siunta siunčiama už ES ribų. Siunčiant siuntas į trečiąsias šalis, neišvengiami ir muitinės formalumai. Kadangi sunku tiksliai apskaičiuoti, kiek siunta užtruks muitinėje, šis laikas nėra įtraukiamas į bendrąjį pristatymo terminą Kainos skaičiuoklėje. Jeigu Jums reikia greitos ir sklandžios siuntos kelionės, pasistenkite kuo atidžiau užpildyti visus siuntos dokumentus, tiksliai ir išsamiai aprašykite siuntos turinį (viena iš klaidų – abstraktūs siuntos turinio apibūdinimai, tokie kaip „dovana“, „prekės“ ir pan.). Daugiau informacijos apie muitinės formalumus ir dokumentų pildymą rasite čia.
     
  • Siunčiama paletinė siunta. Siuntos, kurių svoris viršija 70 kg (pasirinkus DHL, TNT kurjerius) ar 30 kg ir daugiau (pasirinkus Venipak, LP Express ir Omniva vežėjus) turi būti „paletizuojamos“, t.y. jas registruojant būtina pasirinkti siuntos tipą „paletė“. Tokių užsakymų paėmimui iš kliento bei pristatymui gavėjui reikalingas specialus transportas, dėl kurio iškvietimo gali prailgti pristatymo terminas. Taip pat jeigu Jūsų siunčiama paletinė siunta nebus supakuota pagal standartus, jos paimti kurjeris negalės ir būsite paprašytas paletę perpakuoti. Daugiau informacijos apie palečių siuntimą rasite čia.
     
  • Netinkamai supakuota siunta. Nesvarbu, ar siunčiate įprastą siuntą, ar paletę, didelės įtakos pristatymo trukmei turi jos įpakavimas. Netinkamai supakuotos siuntos kelionėje gali plyšti, o siuntos turinys gali būti sugadintas (pvz. jeigu siuntoje bus skysčių nesandarioje pakuotėje, siunta gali būti sulaikyta terminale ir perpakuojama). Atkreipkite dėmesį, kad svarbu ne tik tinkamo tipo pakuotė, bet ir pačios pakuotės dydis. Siuntinių pakavimo patarimų ieškokite skiltyje Siuntinių pakavimas.
     
  • Klaidos siuntos dokumentuose. Dar vienas svarbus žingsnis siuntos paruošime kelionei – siuntos dokumentų užpildymas. Pateikdami užsakymą internetu, kelis kartus patikrinkite, ar teisingai nurodėte siuntos paėmimo ir pristatymo adresus, savo ir gavėjo el. paštus bei kontaktinius tel. numerius. Tiek siuntinio paėmimo, tiek pristatymo gavėjui metu, kurjeriams gali prireikti susisiekti su Jumis (pvz. paprašyti atrakinti vartus, patikslinti adresą ir pan.), o to nepavykus padaryti, siuntos kelionė gali ir neprasidėti (arba išsitęsti). Galiausiai, dokumentus reikia teisingai pritvirtinti prie siuntos. Jie turi būti tvirtai prilipinti, aiškiai matomoje vietoje.
     
  • Nepasiekiamas gavėjas. Jeigu kurjeriui nepavyks rasti gavėjo nurodytu adresu ir su juo susisiekti nurodytais kontaktais, siunta taip pat nebus pristatyta. Tokiu atveju galimas pakartotinis pristatymas kitą darbo dieną – taip pristatymo terminas taip pat bus atitolinamas.
     
  • Nenumatytos aplinkybės. Siuntos pristatymo terminas gali būti ilgesnis, jeigu siuntos paėmimo arba pristatymo metu atsirado nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybės (pvz. streikai, blogos ir pristatymui trukdančios oro sąlygos, pandemija ir kt. jėgos).

Ką daryti, jeigu mano siunta dingo?

Jeigu pastebėjote, jog siunta keliauja daug ilgiau negu įprastai arba ilgiau nei kelias dienas nėra atnaujinama siuntos sekimo informacija ir bijote, jog Jūsų siunta dingo, iškart susisiekite su Siųsk pigiau klientų aptarnavimo specialistais. Mūsų komanda padarys viską, kad Jūsų siunta būtų surasta ir tęstų savo kelionę.

Jeigu visgi Jūsų siunta tikrai neatsiras (tai būna tik itin retais atvejais), galėsite užpildyti pretenziją ir gauti kompensaciją už dingusią siuntą. Visą informaciją apie tai Jums suteiks mūsų konsultantai.

sweed seb luminor revolut paypal paysera

Pristatymo regionai

Siuntų pristatymas

„Siųsk pigiau“ įrankiai

Pagalba

Apie mus

SP
Uždaryti