OMNIVA siuntos sekimas

Išbandykite
kainų skaičiuoklę

Suteikiame siuntos
sekimo numerį

Pristatymas nuo
1 darbo dienos

Siuntas nemokamai
apdraudžiame iki 100 €

Susisiekiame tą pačią
darbo dieną

Išbandykite
kainų skaičiuoklę
1 Paėmimas iš
2 Pristatymas į
Gaukite geriausius kurjerių pasiūlymus

Estijoje gimusi kompanija Omniva jau ne vienus metus daugeliui mūsų asocijuojasi su „pripildytais džiaugsmo“ paštomatais ir siuntomis, kurias kurjeris pristato tiesiai iki durų. Jei skaičiuotume Omniva istoriją nuo pat jos šaknų – 1918-aisiais įkurto Estijos nacionalinio pašto, tai galima būtų teigti, kad ši kompanija, viena iš didžiausią patirtį Baltijos šalyse turinčių partnerių. Visgi pats prekės ženklas Omniva visuomenei pristatytas 2014-aisiais ir nuo to laiko jį pažįstame iš ryškios oranžinės spalvos. Iš kitų Siųsk pigiau partnerių šį kurjerį išskiria tai, kad pastarasis specializuojasi būtent Baltijos šalyse: Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Taip pat Omniva suteikia galimybę siuntas palikti ir pasiimti iš paštomatų. Turbūt net nereikia minėti, kokia patogi ši galimybė pasidarė pastaraisiais metais?

Kaip vyksta Omniva siuntos sekimas Siųsk pigiau svetainėje?

Omniva siuntos sekimas Siųsk pigiau svetainėje – toks pats paprastas kaip ir naudojantis kiekvieno kito mūsų partnerio paslaugomis:

  • Siuntos kainos skaičiuoklėje suvedę savo siuntos duomenis gausite visų pasirinkta kryptimi siuntą pristatyti galinčių kurjerių pasiūlymus. Pasirinkite iš jų Omniva kurjerį.
  • Užbaikite užsakymo formavimą (šiame etape galite pasirinkti papildomą siuntos draudimą, jei Jūsų siunčiamo daikto vertė yra didesnė nei 100 Eur).
  • Atlikite apmokėjimą (pasirinkę sau patogiausią būdą iš daugybės Siųsk pigiau svetainėje galimų).
  • Į savo el. paštą gausite visus reikalingus siuntos dokumentus ir sistemos sugeneruotą siuntos lipduką, taip pat siuntos sekimo numerį. Šį numerį suvedę Siųsk pigiau svetainės skiltyje Siuntų paieška galėsite realiu laiku sekti visus savo siuntos kelionės etapus.

Kur dar galima sekti Omniva siuntos kelionę?

Internete egzistuoja ne viena svetainė, suteikianti galimybę sekti bet kurio kurjerio į užsienį ar Lietuvoje siunčiamos siuntos kelionę (vienas iš pavyzdžių – siuntupaieska.lt). Visos Siųsk pigiau svetainėje siunčiamos siuntos (skubios ir įprastos pristatymo trukmės, tarptautinės ir siunčiamos Lietuvoje) yra registruojamos ir gauna universalų siuntos kodą (jį sudaro šešiolikos skaičių ir raidžių derinys), todėl jį galite naudoti bet kurioje siuntų paieškos paslaugas teikiančioje internetinėje svetainėje.

Žinoma, siuntos sekimo numerį galite sėkmingai naudoti ir apsilankę tiesiogiai Omniva svetainėje (įvedus siuntos sekimo numerį langelyje SIUNTŲ SEKIMAS svetainės viršuje).

Ar galimas Omniva siuntos sekimas, jei ji pristatoma į paštomatą?

Taip, žinoma. Suvedę siuntos sekimo numerį pasirinktoje paieškos sistemoje, siuntos kelionės etapus matysite ir tuo atveju, jei siuntos pristatymą pasirinkote ne gavėjui į namus ar darbovietę, o į paštomatą. Siuntos sekimas galimas ir tuo atveju, jei siuntą kurjerio paėmimui paliekate paštomate.

Kodėl naudinga stebėti siuntos kelionę?

Siuntos sekimas gali ne tik suteikti papildomą saugumo jausmą (visuomet žinosite, kur šiuo metu yra Jūsų siuntinys), bet ir padeda geriau planuoti laiką ne tik Jums, bet ir siuntos gavėjui.

Vos vienas Copy-Paste paieškos langelyje ir akimirksniu žinosite savo siuntos buvimo vietą, todėl galėsite informuoti ir siuntos gavėją. Juk būna siuntinių, nuo kurių priklauso gal net ir visos savaitės darbų planas, ar ne?

Ypač ši funkcija pasitarnauja šventiniu laikotarpiu, kuomet kiekvienas norime itin greitos siuntos kelionės. Sakydami „kiekvienas“, negalime išskirti ir pačių Omniva kurjerių. Pvz., jei siuntos sekimo istorijoje matote, kad siunta jau atiduota kurjeriui galutiniam pristatymui į pasirinktą paštomatą, galite iš anksto planuoti kelionę iki jo: greitas siuntos atsiėmimas padeda kurjeriams užtikrinti, kad šiuo itin intensyviu laikotarpiu paštomatuose užteks vietos visų siuntėjų siuntiniams.

Siuntos statusas nesikeičia jau ne vieną dieną – ką daryti?

Jei pastebite, kad Jūsų siuntos statusas jau daugiau nei savaitę nesikeičia (pvz. vis rašoma, kad siunta yra skirstymo punkte), rekomenduojame kreiptis į Siųsk pigiau klientų aptarnavimo konsultantus ir pasitikslinti, dėl ko yra susiklosčiusi ši situacija.

Kartais siuntos užlaikomos dėl netinkamo pakavimo ar neteisingai nurodytų siuntos duomenų (svorio/išmatavimų). Tam, kad sumažintumėte siuntos užtrukimo galimybę rekomenduojame atidžiai perskaityti siuntų pakavimo patarimus, kuriuos parašėme atsižvelgdami į dažniausiai pasitaikančias klientų klaidas. 

Ne mažiau už tinkamą pakavimą svarbus ir tikslus siuntos svorio nurodymas siuntos dokumentuose. Kadangi visi kurjeriai gautas siuntas sveria pakartotinai, aptikus neatitikimą tarp nurodyto ir realaus siuntos svorio gali būti skaičiuojama siuntos priemoka, o dėl to prailgti ir siuntos kelionė. 



Reikia išsiųsti siuntą? Sužinokite savo siuntos kainą
Norite gauti 10% nuolaidą pirmai siuntai? Prenumeruokite naujienlaiškį
sweed seb luminor revolut paypal paypal paypal paypal paypal

Pristatymo regionai

Siuntų pristatymas

„Siųsk pigiau“ įrankiai

Pagalba

Apie mus

SP
Uždaryti