Ar pakartotinis bandymas pristatyti siuntą gavėjui yra mokamas?

1
Kokios srities klausimas Jus domina?
Kiek kainuoja?
Paslaugos užsakymas internetu
Siuntos paėmimas ir pristatymas
Siuntos dokumentai
Bendri klausimai
Pažeistos ir dingusios siuntos
Siuntų pristatymas į Lietuvą (importas)
2
Ar pakartotinis pristatymas gavėjui yra mokamas, priklauso nuo pasirinkto kurjerio. DHL, TNT, OMNIVA, ITELLA arba GLS tarptautiniai kurjeriai pakartotinio pristatymo neapmokestina, tačiau jeigu renkatės VENIPAK pristatymą, antrasis ir trečiasis bandymai pristatyti siuntą gavėjui kaskart apmokestinami ta pačia suma. Neradus gavėjo, siuntos grąžinimo išlaidas visada apmoka siuntėjas.

Kiti kurjeriai, pavyzdžiui, FedEx - nepristačius siuntos, FedEx bandys susisiekti su siuntėju dėl siuntos grąžinimo. Jeigu klientas per 5 d.d. nesusisiekia, tuomet FedEx savo nuožiūra gali arba grąžinti siuntą siuntėjui, arba laikyti siuntą laikinajame sandėlyje, bendrajame sandėlyje arba muitinės sandėlyje, arba utilizuoti siuntą (siuntėjas bus atsakingas už visas išlaidas, rinkliavas ir mokesčius, patirtus grąžinant, saugant ar utilizuojant nepristatomą siuntą). LP Express - siunta pristatinėjama tris kartus nemokamai, nepavykus pristatyti - siuntos grąžinimas mokamas. SST Express - siuntos nepavykus pristatyti gavėjui - siunta vežama į artimiausią terminalą ir užsakovas ar jo įgaliotas asmuo privalo siuntą atsiimti per 3 d.d. (už tolimesnį siuntos sandėliavimą bei su tuo susijusias kitas išlaidas, jeigu tokių buvo, apmoka siuntėjas arba užsakovas).

Išsamesnę informaciją galite rasti Terminai ir sąlygos.
 
Reikia išsiųsti siuntą? Sužinokite savo siuntos kainą
swed icon seb icon luminor icon revolut icon paypal icon apple pay icon google pay icon mastercard icon visa icon

Pristatymo regionai

Siuntų pristatymas

„Siųsk pigiau“ įrankiai

Pagalba

Apie mus

SP
Uždaryti