DUK

Siuntos paėmimai pradedami vykdyti nuo 8:00 val. ryto, kai kur nuo 10:00 val. ryto, priklausomai nuo vietovės ir pasirinkto kurjerio. Tikslaus siuntų paėmimo Lietuvoje laiko teiraukitės konsultantų. Kai kuriuose miestuose Jūs taip pat galite nurodyti vėlesnį laiką, pavyzdžiui, 15:00 val., tokiu atveju kurjeris siuntos paimti atvyks 15:00 - 18:00 val.
 
Jeigu vis dėlto neturite laiko laukti kurjerio, tuomet galite pristatyti paruoštą (-as) siuntą (-as) su atspausdintais ir patvirtintais siuntos dokumentais į kurjerio atstovybę.
Paėmimo laikai ir galimybės skiriasi priklausomai nuo siuntos paėmimo vietovės bei pasirinkto kurjerio. Užsakymų pateikimo sistema visada rodo įmanomus siuntų paėmimo konkrečiame mieste laikus bei datas, iš kurių galite rinktis. Jeigu renkatės siuntą patys palikti kurjerio arba "Siųsk pigiau" ofise, adresų bei laikų, iki kada siuntą reikia atnešti, ieškokite čia.
Kurjeriai surenka dėžes, laiškų vokus, vokus su burbuline plėvele viduje bei specialias mūsų partnerių pakuotes. Atminkite, Jūsų siunčiamas daiktas privalo būti tinkamai supakuotas. Jeigu kurjeriui atvykus, siunta nebus paruošta, ji nebus paimta, todėl kurjerio iškvietimą teks užsisakyti kitai darbo dienai ir sumokėti papildomą mokestį už pakartotinį kurjerio iškvietimą.
 
Išsamesnę informaciją galite rasti Siuntinių pakavimas ir Papildomi kurjerių mokesčiai.
 
Įprastai kurjeriai siuntas renka iki 17.00-18.00 val. vakaro. Tačiau, jeigu jau 17.00 val., o kurjeris dar nebuvo atvykęs ir neskambino pranešti, kad vėluos, susisiekite su siuskpigiau.lt personalu per Pagalbą gyvai.
Visos siuskpigiau.lt siūlomos paslaugos garantuoja, jog siunta bus pristatyta į paskirties vietą, tačiau negarantuoja jos paėmimo konkrečią dieną. Dėl šios priežasties Siųsk pigiau gali tik grąžinti už paslaugą sumokėtus pinigus siuntos paėmimui neįvykus.
Siųsk pigiau yra tarpininkai, teikiantys siuntų pristatymo paslaugas, o ne kurjeriai. Problemų dėl siuntų paėmimo kyla labai retai, tačiau jeigu taip nutiktų, nedelsiant susisiekite su mumis per "Pagalba gyvai", el. paštu [email protected].
Muito mokestį sumoka gavėjas, kadangi muito mokesčio taikymą nustato gavėjo šalies įstatymai. Jeigu siunčiate siuntą už Europos Sąjungos ribų ir, pagal gavėjo šalies įstatymus, muito mokestis turi būti pritaikytas, Muitinės darbuotojai susisiekia su gavėju tiesiogiai. Taip pat norime atkreipti dėmesį, kad siuntoms Europos Sąjungos viduje - muito mokesčiai netaikomi.
 
Išsamesnę informaciją galite rasti Muitinės formalumai.
 
Kurjeris siuntą gali paimti iš Jūsų konkretaus namų ar darbovietės adreso darbo valandomis. Jeigu įmonė didelė, kurjeris siuntą paima pastato priimamajame. 
Laiko tarpas, pasirinktas siuntos paėmimui (jeigu sistema suteikia tokią galimybę), privalo būti ne mažesnis nei dvi valandos.
Ar pakartotinis pristatymas gavėjui yra mokamas, priklauso nuo pasirinkto kurjerio. DHL, TNT, OMNIVA, ITELLA arba GLS tarptautiniai kurjeriai pakartotinio pristatymo neapmokestina, tačiau jeigu renkatės VENIPAK pristatymą, antrasis ir trečiasis bandymai pristatyti siuntą gavėjui kaskart apmokestinami ta pačia suma. Neradus gavėjo, siuntos grąžinimo išlaidas visada apmoka siuntėjas.

Kiti kurjeriai, pavyzdžiui, FedEx - nepristačius siuntos, FedEx bandys susisiekti su siuntėju dėl siuntos grąžinimo. Jeigu klientas per 5 d.d. nesusisiekia, tuomet FedEx savo nuožiūra gali arba grąžinti siuntą siuntėjui, arba laikyti siuntą laikinajame sandėlyje, bendrajame sandėlyje arba muitinės sandėlyje, arba utilizuoti siuntą (siuntėjas bus atsakingas už visas išlaidas, rinkliavas ir mokesčius, patirtus grąžinant, saugant ar utilizuojant nepristatomą siuntą). LP Express - siunta pristatinėjama tris kartus nemokamai, nepavykus pristatyti - siuntos grąžinimas mokamas. SST Express - siuntos nepavykus pristatyti gavėjui - siunta vežama į artimiausią terminalą ir užsakovas ar jo įgaliotas asmuo privalo siuntą atsiimti per 3 d.d. (už tolimesnį siuntos sandėliavimą bei su tuo susijusias kitas išlaidas, jeigu tokių buvo, apmoka siuntėjas arba užsakovas).

Išsamesnę informaciją galite rasti Terminai ir sąlygos.
 
Europos šalis ir didžiuosius pasaulio miestus siuntiniai iš Lietuvos vidutiniškai pasiekia per 1-3 darbo dieną.

Siųsk pigiau  kainų skaičiuoklėje matysite vidutinį pristatymo terminą. Norėdami sužinoti tikslesnį Jūsų siuntos pristatymo terminą, kreipkitės į Pagalbą gyvai.

Skaičiuoklėje nurodytas terminas yra orientacinis ir gali kisti dėl keleto priežasčių:
  • Pasirinkta pristatymo paslauga (express, economy);
  • Nutolusi vietovė - siuntėjo/gavėjo miestas ar pašto kodas yra nutolusioje vietovėje;
  • Muitinės formalumai - muitinės formalumų procedūrų laikas nėra numatytas iš anksto, todėl nėra įtrauktas į rodomą skaičiuoklėje vidutinį pristatymo terminą;
  • Siuntinių pakavimas – netinkamai supakuotos siuntos, kelionės metu gali plyšti, turinyje išsilieti skystos ar kitos medžiagos, todėl gali būti sustabdomos terminaluose ir perpakuojamos;
  • Paletinės siuntos - paletės paėmimui bei pristatymui reikalingas specialus transportas;
  • Nepasiekiamas siuntėjas/gavėjas - kurjeriui atvykus nepavyksta rasti siuntėjo/gavėjo nurodytu adresu;
  • Nenumatytos aplinkybės - siuntos paėmimo ar pristatymo metu atsirado nenugalimos jėgos (force-majeure) aplinkybės (blogos oro sąlygos, streikai, pandemija ir kt. jėgos), siuntos pristatymo terminas gali būti ilgesnis nei buvo nurodyta kainų skaičiuoklėje.
Siuntinio kainą galite lengvai pasiskaičiuoti skiltyje Kainos skaičiuoklė, suvedę svorį, ilgį, plotį bei aukštį. Apskaičiuojant pristatymo kainą, atsižvelgiama į tai, kuris – realus svoris ar tūrinis – yra didesnis.

Užsisakius siuntimo paslaugą gausite pristatymo paslaugą patvirtinantį laišką, kuriame rasite du sekimo numerius: siuntos sekimo numerį (angl. tracking number) ir unikalų Siųsk pigiau užsakymo numerį. Taip pat šiuos numerius galite rasti ir savo paskyroje Mano užsakymai.

1. Siuntą sekti Siųsk pigiau svetainėje galite suvedę unikalų sekimo numerį siuntų paieškoje.
2. Norint sužinoti siuntos buvimo vietą tiesiogiai kurjerio svetainėje, naudokitės siuntos sekimo numeriu (angl. tracking number). Pilną kurjerių sąrašą ir nuorodas į jų svetaines rasite skiltyje Siuntų paieška.

Norime atkreipti dėmesį, kad jeigu siuntos pristatymui užsisakėte DHL Global Mail paslaugą „be sekimo“, siuntos sekimo numeris nebus suteiktas ir siuntos sekti negalėsite.