Populiariausi tinklaraščiai apie e-komerciją

2020/02/26

Vienas geriausių XX a. vidurio išradimų – interneto ryšys – gyvenimus šiandien palengvina įvairiais aspektais. Ne išimtis ir el. komercija – vis plačiau populiarėjanti verslo sritis, apie kurią internete tikrai nesunku rasti informacijos. Tačiau tam, kad atsijotume grūdus nuo pelų, šiame tinklaraščio įraše pasidalinsime keliais šaltiniais, kuriuose slypi tikras el. komercijos žinių lobynas.

A better lemonade stand

 

Vieno iš Shopify alumnų sukurta svetainė A Better Lemonade Stand (toliau tekste – ABLS), skirta visiems pradedantiesiems verslininkams, ieškantiems patarimų įvairiose srityse. Viena iš jų, kuriai ABLS tinklaraščio autoriai skiria daug dėmesio – el. komercija.

Tinklaraštyje dalijamasi patarimais, kurie tiks tiek ieškantiems idėjų, nuo ko pradėti, tiek jau keliasdešimt metų rinkoje besisukantiems ekspertams, kurie ieško savo verslui naujos kibirkšties. O ir informaciją surasti labai lengva – tinklaraščio tituliniame puslapyje pasitinka trys raktiniai žodžiai – sukurk (ang. build), paleisk (ang. launch) ir auk (ang. grow). Nauji įrašai tinklaraštyje skelbiami 2-3 kartus per savaitę.

Printful tinklaraštis

 

Printful autorių kuriamas turinys yra puikus įrodymas, kad kokybiška informacija gali dalintis ne tik į verslą orientuoti konsultantai. Pavyzdžiui, Printful pagrindinė veiklos sritis – spaudos darbų ant drabužių ar atributikos ruošimas, tačiau jų tinklaraštyje pateikiama informacija pakviečia sugrįžti į svetainę dar ir dar kartą.

Tinklaraščio tituliniame puslapyje pasitinka tokios skiltys kaip marketingo patarimai, klientų sėkmės istorijos, stilius ir mados bei kt. Taip pat labai lengvai galima rasti skiltis, skirtas el. komercijai ir verslo naujokams. Nors tarp įrašų autoriai dažnai įmaišo ir labai specifinės informacijos apie spaudą bei kitas tiesiogiai su įmone susijusias temas, dažniau dalijamasi informacija, kuri gali būti įdomi ir su spaudos verslu nieko bendro neturintiems asmenims. Nauji įrašai tinklaraštyje atsiduria bent kartą į savaitę.

BigCommerce tinklaraštis

 

BigCommerce – jau daugeliui pažįstama svetainė, galinti pasiūlyti el. komercijos sprendimus pradedantiesiems. Tačiau be paslaugų paketo, svetainės tinklaraštyje galima rasti tikrai aktualios informacijos, kuri padės toliau sėkmingai dėlioti verslo planus. BigCommerce tinklaraštis pasižymi gilesniu ir ekspertiniu temų nagrinėjimu.

Tiesa, tarp įvairių ekspertinių tekstų galima atrasti ir dar vieną temų rūšį, būdingą būtent BigCommerce autoriams – pokalbiai su įvairių kompanijų ir verslų vadovais. Tokiuose tekstuose ne tik dalijamasi gerąja patirtimi, bet ir atskleidžiamos pagrindinės verslo klaidos ir aspektai, kuriems privalu skirti dėmesio, siekiant išvengti klaidų.

Hootsuite

 

Ši svetainė suteikia galimybes visus socialinių tinklų kanalus valdyti vienoje svetainėje, taigi nenuostabu, jog Hootsuite tinklaraštis yra skirtas socialinių tinklų analizei ir patarimams. Įrašai apima ne tik patarimus, kaip skelbti įvairius įrašus, kad šie pasiektų jūsų tikslinę auditoriją, tačiau paliečia ir tokias temas kaip autorinės teisės, soc. tinklų taisyklės, kurias dažnai pamirštame ir pan.

Kas kelias dienas skelbiami įrašai parašyti vengiant buitinės kalbos, papildyti specialiai tinklaraščio auditorijai sukurtomis iliustracijomis. Dažniausiai sudėtingai suprantama informacija pateikiama infografikos principu, nurodomi šaltiniai, leidžiantys nuodugniau susipažinti su tema.

E-commerce Times

 

E-commerce Times (toliau – ECT) vienas populiariausių ir skaitomiausių el. verslo ir technologijų tinklaraščių JAV. ECT dažniausiai renkasi patyrę verslininkai bei investuotojai, kuriems reikalinga detali rinkos analizė ir analitinė informacija. Pagrindiniame puslapyje svetainės lankytojus pasitinka tokios skiltys kaip verslas, el. komercija,  IT, apsauga ir t.t.

Beveik kasdien skelbiamos publikacijos yra išsamios ir prisotintos daug specifinės informacijos bei statistikos. Autoriai operatyviai reaguoja į tai, kas vyksta pasaulyje ir specifines temas pritaiko šių dienų kontekstams.

Ontraport

 

Ši platforma pažįstama tiems, kuriems aktualus el. verslo automatizavimas. Ontraport garsėja santykių su klientais valdymo (ang. costumer relationship management) sprendimais, rinkodaros strategijų įgyvendinimu ir automatizavimu. Taigi, jų tinklaraštyje daugiausiai sukasi tokios pat temos, tačiau apstu ir marketingo patarimų bei el. komercijos naujienų apžvalgų.

Be trumpų, per keliolika minučių perskaitomų tinklaraščio įrašų, svetainėje taip pat rasite ir įvairius leidinius, kurie leis gilintis į jums svarbias temas. Šiuo metu yra paskelbta per 20 gidų, kurių temos apima vartotojų segmentavimą, produkto paleidimą į rinką, tobulų el. laiškų klientams rašymo pradžiamokslį ir pan.

Groove

 

Ši įmonė siūlo profesionalias rinkodaros paslaugas tiems verslams, kuriems reikia naujų idėjų gūsio. Groove tinklaraštis orientuotas vien į el. komercijos temas. Tinklaraštis garsėja informatyviais pokalbiais su įvairiais el. komercijos rykliais, praktiniais patarimais ir rečiau kitų tinklaraščių aprašomomis temomis.

Pagrindinis Groove išskirtinumas – jaunatviškas tekstų rašymo stilius. Įrašuose gausu pop kultūros aliuzijų, vengiama formalumo, tad sudėtingos informacijos prisotintą tekstą gali lengviau suprasti kiekvienas skaitantis.

Kiti įrašai

sweed seb nord sampo nordea paypal paysera

Pristatymo regionai

Siuntų pristatymas

„Siųsk pigiau“ įrankiai

Pagalba

Apie mus

SP
Uždaryti