ITELLA siuntos sekimas

Išbandykite
kainų skaičiuoklę

Suteikiame siuntos
sekimo numerį

Pristatymas nuo
1 darbo dienos

Siuntas nemokamai
apdraudžiame iki 100 €

Susisiekiame tą pačią
darbo dieną

Išbandykite
kainų skaičiuoklę
1 Paėmimas iš
2 Pristatymas į
Gaukite geriausius kurjerių pasiūlymus

Itella Lietuvoje jau sukaupusi septyniolikos metų patirtį, todėl neabejotinai išmano siuntų rinkos subtilybes. Šią bendrovę Siųsk pigiau platformoje verta rinktis ne tik tuomet, kai  norite siųsti didelių gabaritų siuntas Lietuvoje (šio kurjerio maksimalūs leistini siuntų matmenys yra didesni, nei kitų partnerių), bet ir jei rūpinatės tarptautinės skubios siuntos gabenimu. Itella jau siūlo ir siuntų pristatymą į savo Smartpost siuntų terminalus, todėl pasirinkimo galimybių dabar – dar daugiau. 

Kai jau apsispręsite savo siuntą patikėti Itella kurjeriams, nepraleiskite progos pasinaudoti ir siuntos sekimo galimybe, kuri suteikiama visoms siuntoms, siunčiamoms pasirinkus Itella bendrovę (tiek pristatomoms tiesiai gavėjui į rankas, tiek siunčiamoms per siuntų terminalus).

Kada gausiu Itella siuntos sekimo numerį?

Siuntos sekimo numeris (arba tiesiog siuntos kodas) Jums bus atsiųstas kartu su visais kitais siuntos dokumentais nurodytu el. paštu iš karto po užsakymo apmokėjimo. Sekimo numeris sudarytas iš 16 skaičių ir raidžių kombinacijos. Šį numerį įveskite (rekomenduojame pasinaudoti Kopijuoti–Įklijuoti (Copy-Paste) kombinacija) Siųsk pigiau svetainės skiltyje Siuntų paieška ir realiu laiku stebėkite, kuriame kelionės etape šiuo metu yra Jūsų Itella siunta.

Kokiose svetainėse galimas Itella siuntos sekimas?

Be jau aukščiau paminėtos Siųsk pigiau siuntų paieškos skilties, Itella siuntos sekimas galimas ir kitomis priemonėmis internete. Jūsų siuntai suteikiamas siuntos kodas – universalus, todėl veikiantis ne tik lietuviškose, bet ir tarptautinėse svetainėse, kurių specializacija  – siuntų paieška (vienas iš tarptautinių tokių svetainių pavyzdžių – parcelapp.com, Lietuvoje šią paslaugą rasite svetainėje siuntupaieska.lt).

Savo siuntos kelionę galite stebėti ir tiesiogiai Itella svetainėje (šį meniu punktą rasite titulinio puslapio viršuje).

Ar sekti galima tik skubios siuntos kelią?

Užsakymo metu pasirinktas pristatymo greitis neturi įtakos siuntos sekimo galimybei. Visos siuntos (greitos ir įprasto skubumo, į užsienį ir vietinės), siunčiamos Siųsk pigiau platformoje, kai pasirenkamas Itella kurjeris, gauna registruotos siuntos statusą, taigi ir siuntos kodą, reikalingą siuntos sekimui.

Kokias naudas gaunu sekdamas siuntos kelionę?

Siuntos kelio sekimas – pravarti funkcija visoms siuntos siuntimo procese dalyvaujančioms šalims: siuntėjui, siuntos laukiančiam gavėjui ir net siuntimo paslaugas teikiantiems kurjeriams. 

Pirmiausia, Jūs, kaip siuntos siuntėjas, galite jaustis daug ramiau žinodamas, kad bet kuriuo metu, vos įjungus kompiuterį ar suvedus siuntos kodą išmaniajame telefone sužinosite, kur šiuo metu yra Jūsų siunčiamas siuntinys. Nesate suvaržytas taikytis prie Siųsk pigiau klientų aptarnavimo vadybininkų darbo valandų, rašyti užklausų el. paštu ar skambinti: informacija yra pasiekiama 24 valandas per parą. Taupote ne tik savo, bet ir kitų laiką!

Siuntos gavėjas, su kuriuo galite pasidalinti siuntos kodu, neliks nežinioje laukdamas siuntinio ir apie jo pristatymą sužinodamas geriausiu atveju kurjeriui susisiekus prieš pat pristatymą. Dažnai nuo laukiamos siuntos priklauso mūsų planuojami darbai ir užduotys palyginti ilgam laikotarpiui, taigi gavėjas, sekdamas siuntos vežimo progresą, atitinkamai galės pasiruošti ir sustyguoti gal net ir visos savaitės darbus.

Galiausiai, paslaugos teikėjus siuntos sekimo galimybė gelbsti nuo klientų užklausų antplūdžio. Tokiu būdu klientų aptarnavimo vadybininkai gali skirti deramą dėmesį toms klientų problemoms, kurių neišeina išspręsti be žmogiško kontakto.

Mano siuntos statusas jau ilgą laiką nesikeičia. Ar verta sunerimti?

Reguliariai sekdami Itella siuntos kelionę, siuntimo istorijoje matysite visą siuntos gabenimo procesą: kai siunta priimama kurjerio, kai pasiekia siuntų skirstymo punktą, kai yra pristatoma į gavėjo šalį (arba miestą, jei siunčiama Lietuvoje), kai pakuotė perduodama kurjeriui galutiniam įteikimui ir pan. Jei pastebite, kad siuntos statusas nesikeičia neįprastai ilgai (pvz. skirstymo punkte užtrunka ilgiau nei savaitę), rekomenduojame susisiekti su Siųsk pigiau klientų aptarnavimo specialistais ir pasitikslinti, kokia problema gali būti iškilusi.

Kartais siuntos kelionė užstringa dėl netinkamos pakuotės (jei ši suplyšta, kurjeris turi ją perpakuoti arba grąžinti siuntėjui), galbūt pakuotę skenuojant kilo įtarimas dėl draudžiamų siųsti daiktų (su jų sąrašų išsamiai susipažinti galite čia). Nesklandumai gali būti ir dėl nuo pakuotės nukritusių siuntos dokumentų – be jų kurjeris negali nei tęsti siuntos kelionės, nei grąžinti jos siuntėjui. Todėl visus savo klientus skatiname siuntos dokumentus ant siuntos klijuoti itin atsakingai: pakankamu būtinai skaidrios lipnios juostos kiekiu ar atspausdinus ant specializuoto lipnaus popieriaus.



Reikia išsiųsti siuntą? Sužinokite savo siuntos kainą
Norite gauti 10% nuolaidą pirmai siuntai? Prenumeruokite naujienlaiškį
sweed seb luminor revolut paypal paysera

Pristatymo regionai

Siuntų pristatymas

„Siųsk pigiau“ įrankiai

Pagalba

Apie mus

SP
Uždaryti