Tikite šiais mitais apie siuntas? Be reikalo

2018/09/11

Nors pirkimas internetu ir įvairių siuntų siuntimas neišvengiamai populiarėja, tačiau mažiau su šiuo procesu susiduriantiems žmonėms kartais tenka įsipainioti į mitų apie šį procesą pinkles. Sklaidome kelis populiariausius!

Mitas nr. 1

Internetinėje parduotuvėje pirkti rizikinga, nes nesuteikiama galimybė grąžinti.

Tiesa

Viena iš svarbių priežasčių, atbaidančių žmones nuo pirkimo internetu – galimybės pasimatuoti patinkančius drabužius / avalynę nebuvimas, taip pat negalėjimas išbandyti užsisakomos technikos ir pan. Atrodo rizikinga, kad nusipirkus prekę ir pasirodžius, kad ji netinkama, vis tiek kažkokiu būdu turėsite su ja susigyventi. Ne!

Visos el. parduotuvės privalo suteikti galimybę grąžinti netikusią prekę (išskyrus retas išimtis, apie kurias plačiau, čia). Pavyzdžiui, Amazon platformoje savo paskyroje tereikia susirasti mygtuką „return or replace items“: paspaudus būsite nukreipiamas į vietą, kurioje nurodysite priežastis dėl kurių gautas produktas jums netiko, na, o vėliau beliks atsispausdinti grąžinimo formą, įdėti ją į siuntos vidų, užklijuoti sugeneruotus siuntos dokumentus ant dėžės ir išsiųsti. Prekę, įsigytą internetu, taip pat kaip ir fizinėse parduotuvėse, galima grąžinti per 14 dienų nuo jos įsigijimo.

Mitas nr. 2

Siųsti internetu neapsimoka dėl didelės siuntos draudimo kainos.

Tiesa

Siunčiant savo siuntas į užsienį ir naudojantis siuntų siuntimo platformų ar atskirų kurjerių paslaugomis, kiekvienai jūsų siuntai iškart pritaikomas standartinis draudimas (tiksli draudimo suma priklauso nuo jūsų pasirinktos siuntimo platformos/ kurjerio). Šiuo draudimu jums nereikia rūpintis papildomai, jį taiko pati siuntų siuntimo įmonė. Jeigu siunta pristatymo metu dingtų, tuomet pinigai grąžinami siuntėjui. Pildant siuntos dokumentus svarbu nurodyti tikslią jos vertę ir išsaugoti tą vertę įrodančius dokumentus, kad dingimo atveju galėtumėte juos pateikti prašydami kompensacijos.

Egzistuoja ir papildomas siuntų draudimas, kurį jau pasirenka pats siuntėjas. Dažniausiai tokiu atveju, kai siunta yra labai vertinga ir jos kainos standartinis draudimas nesugebėtų padengti. Apsidraudus papildomai, siuntos praradimo atveju bus kompensuojama pilna siuntos vertė (pateikus siuntos vertę įrodančius dokumentus). 

Taigi, siuntos draudimas jums papildomai nekainuoja, nebent patys jį pasirenkate itin vertingoms prekėms.  

Mitas nr. 3

Apsipirkinėti internetu nesaugu.

Tiesa

Internetinių parduotuvių šeimininkai nemažai investuoja būtent į tai, kad kiekvienam klientui būtų garantuota jo duomenų apsauga. Taip pat pardavėjai siūlo galimybę atsiskaityti pirkėjui patogiu būdu – tokiu būdu galite pasirinkti tokį, kuriuo labiausiai pasitikite.

Dar vienas požymis, rodantis, jog internetinė parduotuvė yra saugi –  SSL (duomenų kodavimo sistemos) sertifikatas. Jei svetainės adresas prasideda https:// (o ne tik http://), tokį sertifikatą svetainė turi, taip pat adreso langelyje matysite spynelės ikoną, kuri taip pat identifikuoja šį sertifikatą.

Didžiosios internetinių parduotuvių platformos (eBay, Amazon) apsaugos ženklus tikrai turi, tačiau jeigu lankotės mažai žinomoje internetinėje parduotuvėje ir jos saugumu abejojate – pravartu pasidomėti parduotuve socialiniuose tinkluose, paskaitinėti komentarus, pasiteirauti jose pirkusių žmonių ir pan.

Mitas nr. 4

Neradęs jūsų namuose, kurjeris prekę palieka bet kur.

Tiesa

Užsisakę patikimo kurjerio paslaugas galite būti tikri, kad nei vienos savo prekės nerasite pas kaimyną kieme ar įkištos į šalia augantį medį. Siuntų siuntimo platformos, kuriose užsisakėte siuntimo paslaugą, suteikia galimybę stebėti siuntos kelionę, tad visuomet žinosite, kokiame pasaulio kampelyje šiuo metu yra laukiamas siuntinys. Taip pat kurjeris palaiko ryšį su siuntos gavėju ir atsižvelgia į tai, kokiu metu gali jus rasti ir įteikti siuntą tiesiai į rankas (jam taip pat reikalingas jūsų parašas, kad sėkmingai gavote siuntą!).

Mitas nr. 5

Bet kokia dėžė ir lipni juosta yra saugus siuntos supakavimo būdas.

Tiesa

Kiekvienas jūsų siunčiamas daiktas turėtų būti kruopščiai ir saugiai supakuotas. Pasirinkta pakuotė gali būti dėžė, tačiau ji turi būti nepažeista, atitikti siuntinio dydį. Geriausia rinktis dėžę iš gofruoto kartono, storesnėmis sienomis. Taip pat dėžė turi būti pritaikyta siuntos svoriui.

Na, ir žinoma siuntos turinio neužtenka įdėti į dėžę ir apklijuoti lipnia juosta. Siuntinys turi būti apsaugotas specialiomis medžiagomis – putos granulėmis, burbuline plėvele, oro pagalvėmis ir pan. Kai siuntinys pilnai apsaugotas, tik tada galite dėti jį į dėžę ir saugiai apklijuoti lipnia juosta.

Kiti įrašai

sweed seb nord sampo nordea paypal paysera

Pristatymo regionai

Siuntų pristatymas

„Siųsk pigiau“ įrankiai

Pagalba

Apie mus

SP
Uždaryti