Kokybiškas produkto pateikimas – jau pusė darbo!

2018/08/06

Kuriant elektroninę parduotuvę, svarbi kiekviena, net ir pati mažiausia, detalė. Pirkdamas internetu klientas neturi galimybės realiai apžiūrėti ar paliesti prekės, tad vienas iš svarbiausių veiksnių, padedančių nuspręsti, ar ją įsigyti, tampa pateikiamas vizualas. Koks jis turėtų būti? Skaitykite žemiau!

Unikalus

Visuomet rinkitės savo pačių darytas nuotraukas, o ne tas, kurias randate internete. Iš kitų internetinių šaltinių paimtas nuotraukas naudoti nenaudinga dėl keleto priežasčių: dažniausiai jos nėra pakankamai kokybiškos, ypač jas padidinus; be to, Google jos gali būti identifikuojamos kaip plagiatas ir, svarbiausia – tai visiškai neatskleidžia jūsų produkto vertės ir unikalumo.

Kokybiškas

Galvodami apie savo internetinės svetainės įvaizdį, prisiminkite – pirmenybė kokybei! Darykite savo produktų nuotraukas – tokias, kurios juos geriausiai atspindi ir leidžia pirkėjui susidaryti realistišką įspūdį. Tam net nebereikia fotoaparato, užtenka gero mobilaus telefono! Kad nuotraukos neturi būti „išsiliejusios“, tikriausiai minėti neverta.

Kurdami vaizdinę medžiagą, pasirinkite atitinkamą apšvietimą, estetišką vietą, suderinkite produkto ir aplinkos spalvas. Pavyzdžiui, jeigu jūsų parduodamas produktas – drabužiai – jie turi būti nesuglamžyti; pavaizduokite, kaip jie atrodo ant žmogaus, galite pasiūlyti tam tikrą derinį ir pan. Taip parodysite, kad esate patikimas ir kokybe besirūpinantis pardavėjas, o klientui neteks nusivilti, kai gaus tokią prekę, kokią ir užsisakė.

Lengvai suprantamas ir įtraukiantis

Pasistenkite, kad jūsų pasirinktas vizualas, nesvarbu, ar tai būtų nuotrauka, ar reklaminis maketas, ar video klipas – papildytų jūsų tinklapyje naudojamą tekstinę medžiagą. Neretai vaizdinės priemonės pasako ir įtraukia kur kas labiau nei ilgi, nors ir labai įdomūs tekstai.

Nevenkite naudoti savo tinklapyje neilgų, iki minutės trukmės video klipų, kuriuose vaizduojate savo produktą, atskleidžiate jo naudojimo instrukciją / galimybes. Žinoma, tam tinka ir nuotraukos, kurios sudėtos viena po kitos aiškiai atskleidžia produkto savybes, pasakoja tam tikrą istoriją.

Atsiminkite, kad vizualinė medžiaga gali labai pasitarnauti, tačiau viskas turi ribas – neapkraukite puslapio šimtais nuotraukų ir video klipų: geriau tik keli, bet tokie, kurie išties turi prasmę.

Tinkamos spalvinės gamos

Spalvos vaizdinėje medžiagoje gali ne tik labai pagelbėti, bet kartais ir maišyti. Reikėtų jas parinkti ir naudoti labai atidžiai. Keldami nuotraukas ar vaizdo medžiagą, kelis kartus įsitikinkite, kad tarp naudojamų spalvų matomas aiškus kontrastas – jos nesusilieja, nerėžia akies, dera tarpusavyje. Geriausia visoje komunikacijoje nuolat naudoti tas pačias kelias spalvas, kurios yra pagrindinės, pabrėžiančios tai, kas svarbiausia.

Tinkamo dydžio

Keldami nuotraukas ar video medžiagą į savo internetinę svetainę, atkreipkite dėmesį į failų dydį. Kuo didesnis failas, tuo labiau jis prailgina svetainės krovimo laiką, o tai jūsų produktu pasidomėti užsukusiam klientui – tikrai ne džiugi žinia. Būtent dėl to patartina keliant nuotraukas jas sumažinti ir pakeisti matmenis, atsižvelgiant į bendrą svetainės dizainą. Dažniausiai nuotraukos failas neturėtų užimti daugiau, nei 1 MB. Svarbu, kad klientui norint padidinti nuotrauką, ji tilptų ir aiškiai matytųsi naudojamo įrenginio ekrane, o jeigu naudojate video medžiagą, kad ji nestriginėtų ir nesipikseliuotų. Kad to išvengtumėte, rinkitės kokybišką filmavimo įrangą ir patikimas, profesionalias montavimo programas.

 

Nuo šiol galite komentuoti, dalintis ir užduoti rūpimus klausimus aprašoma tema tiesiai po įrašu – mielai atsakysime! Kitame įraše dalinsimės įžvalgomis apie siuntos draudimo ypatybes.

Kiti įrašai

sweed seb luminor revolut paypal paypal paypal paypal paypal

Pristatymo regionai

Siuntų pristatymas

„Siųsk pigiau“ įrankiai

Pagalba

Apie mus

SP
Uždaryti