Kaip sumažinti siuntimo rizikas perkant ir parduodant internetinėse parduotuvėse?

2018/07/12

Žmonių pamėgtos dėl galimybės taupyti laiką bei finansus, elektroninės parduotuvės jau seniai rimtai konkuruoja su realiais, vos ranka pasiekiamais prekybos centrais. Nors daugelis el. parduotuvių siekia nepriekaištingos kokybės, tačiau dažnai susiduria su labai paprastai išvengiamomis klaidomis. Žinoma, jų pasitaiko ir pirkėjų tarpe. Tad, kviečiame atkreipti dėmesį!

Pardavėjui:

  • Parduodami prekes internetinėse parduotuvėse, turėtumėte prisiminti vieną labai svarbų dalyką – klientas negali paliesti ir realiai įvertinti jūsų siūlomo produkto, todėl turite pasitelkti visą fantaziją tam, kad kaip įmanoma kokybiškiau ir realistiškiau jį pateiktumėte virtualioje erdvėje! Tam puikiai tinka bet kokio tipo vaizdinė medžiaga. Kuo daugiau pastangų įdėsite į ją, tuo būsite tikresni, kad klientas bus patenkintas gavęs tokią prekę, kurią ir užsisakė. Taip pat nepamirškite prie prekės aprašymo pateikti kuo tikslesnę informaciją, kuri neklaidintų pirkėjo;
  • suteikite pirkėjui galimybę lengvai su jumis susisiekti – nurodykite tuos kontaktus, kuriais galima greičiausia jus pasiekti. Taip užtikrinsite, kad kilus bet kokiems klausimams ar net nepasitenkinimui gautu produktu, pirkėjas pirmiausia kreipsis į jus ir kartu galėsite išspręsti susidariusią problemą;
  • prieš išsiųsdami prekę klientui, visuomet atidžiai pasitikrinkite, kad siuntinys keliautų būtent tuo adresu, kokį nurodė pirkėjas;
  • labai svarbu suteikti pirkėjui galimybę sekti savo siuntos kelionę pagal specialių siuntos sekimo numerį. Turėdamas galimybę stebėti skirtingus siuntos tranzito etapus, gavėjas bus tikras, kad jo laukiamas daiktas jau išsiųstas, o pardavėjas nebando apgauti. Taip pat nepamirškite vertingesnes siuntas apdrausti papildomai;
  • paraginkite savo pirkėjus gavus siuntinį jį atidžiai apžiūrėti dar neišvykus kurjeriui! Pastebėjus, kad siunta pažeista, pirkėjui būtinai tai reikia pažymėti siuntos gavimo dokumentuose (angl. damaged), kuriuos kurjeris duoda pasirašyti įteikdamas pakuotę. Jei pažeidimas bus pastebėtas tik vėliau ir nepažymėtas siuntos dokumentuose, Jūs neatgausite kompensacijos iš siuntų tarnybos, o pirkėjas liks nepatenkintas savo gauta preke.

Pirkėjui:

  • Prieš nuspręsdami apsipirkti internetinėse parduotuvėse, skirkite laiko pažinti pardavėją. Įsitikinkite, kad jis patikimas, parduodantis kokybiškas prekes ir pristatantis jas laiku. Tai geriausia padaryti atkreipiant dėmesį į ankstesnių pirkėjų komentarus;
  • rinkdamiesi prekę skaitykite prekių aprašymus, nesivadovaukite tik vizualine medžiaga. Pavyzdžiui, jei perkate drabužį, atkreipkite dėmesį į prekės aprašyme pateiktą informaciją apie jo sudėtį, siūlomas spalvas, matmenis ir pan. Pirkdami buitinę techniką pasidomėkite jos naudojimo subtilybėmis, garantija, gamintoju ir pan. Nesvarbu, kokio tipo prekę norite parsisiųsti – įsitikinkite, kad ji būtent tokia, kokios ieškote;
  • užsisakydami prekę pasidomėkite kai kuriose šalyse taikomais muitų mokesčiais  (taikomi perkant ne iš ES valstybių);
  • gavę siuntinį labai atidžiai apžiūrėkite, ar jis nepažeistas, o jeigu pastebite kažkokį broką, pasirašydami kurjeriui pažymėkite siuntinį kaip „DAMAGED“. Jeigu siuntinį atsiimate pašte, o ne tiesiogiai iš kurjerio, tuomet apie siuntinio broką galite pranešti svetainėje, iš kurios užsisakėte prekę. Susisiekite su pardavėju ir susitarkite dėl prekės pakeitimo ar sumokėtos pinigų sumos grąžinimo.

 

Kitame įraše pasidalinsime patarimais apie tai, kaip pagerinti pirkimus savo el. parduotuvėje!

Kiti įrašai

sweed seb nord sampo nordea paypal paysera

Pristatymo regionai

Siuntų pristatymas

„Siųsk pigiau“ įrankiai

Pagalba

Apie mus

SP
Uždaryti