Kaip išnaudoti Pinterest paskyrą el. verslo reklamavimui?

2019/03/05

Pinterest platforma gali tapti puikia pagalbininke siekiant prisitraukti naujų klientų ir darant įtaką jų apsisprendimui pirkti tam tikrus produktus. Būtent joje vartotojai dažniausiai ieško įvairių prekių, kurias ketina įsigyti, pavyzdžių ar idėjų kaip jas panaudoti. Dalinamės 6 žingsniais, kaip paruošti savo Pinterest paskyrą el. verslo reklamavimui.

1. Susikurkite verslo paskyrą

Pirmiausia jums reikia užsiregistruoti prie Pinterest verslo paskyros:

Nueikite į Pinterest.com puslapį ir spustelėkite laukelį „Pinterest for Business

Paspauskite „Join as a Business“
 

Užpildykite informaciją apie savo verslą
 

Perskaitykite ir patvirtinkite Pinterest paslaugų teikimo sąlygas
 

Norėdami baigti, spustelėkite laukelį „Create Account“.
 

Jeigu jau turėjote savo asmeninį profilį, siūlome pakeisti jį į verslo, nes tokiai paskyrai suteikiama galimybė reklamuoti savo „prisegtukus“ (angl. pins) ir gauti analitinius duomenis. Pakeisdami savo profilį iš asmeninio į verslo jūs neprarasite visų jau sukauptų savo lentų (angl. boards) ar sekėjų. Jeigu norite konvertuoti paskyras, atlikite šiuos veiksmus: prisijunkite prie Pinterest

Spustelėkite mygtuką „Pinterest for Business
 

Tuomet paspauskite „Convert now
 

Užpildykite privalomus informacijos laukelius ir spauskite „Convert“ mygtuką.
 

2. Užpildykite savo profilį

Aiškiai užpildytas Pinterest profilis yra būtinas norint sėkmingai viešinti savo produktus ir prisitraukti potencialių klientų, apsiperkančių jūsų el. parduotuvėje. Taigi, keletas dalykų, į kuriuos turėtumėte atkreipti dėmesį:

Pavadinimas – jis turi sutapti su jūsų el. parduotuvės pavadinimu;

Logotipas – jeigu norite padidinti savo prekės ženklo žinomumą, tuomet kaip profilio nuotrauką platformoje naudokite savo logotipą;

Aprašymas – kurdami savo įmonės aprašymą, pasirinkite raktinius žodžius, kurie tinkamai apibūdintų jūsų teikiamas paslaugas ar produktus. Nereikia ilgo aprašymo – užtenka kelių esminių sakinių;

Vieta – ją nurodyti ypač svarbu, jeigu turite fizinę parduotuvę, į kurią siekiate pritraukti klientus;

Tinklalapis – įsitikinkite, kad įtraukėte savo internetinės svetainės adresą ir vartotojai turi galimybę apsilankyti jūsų internetiniame puslapyje, jeigu nori įsigyti tam tikrą Pinterest matytą produktą ar tiesiog daugiau sužinoti apie jūsų įmonę. Nepamirškite savo Pinterest nuorodą integruoti ir el. parduotuvėje.

3. Pasidalinkite prekėmis

Kitas žingsnis – dalintis savo produkcija (nuotrauka ir nuoroda). Susikurkite keletą skirtingų lentų, pavadinkite jas atitinkamai pagal tai, kokius produktus ten kelsite ir tuomet pasidalinkite su savo sekėjais. Nekelkite visų turimų produktų į vieną vietą: klientams reikalingas aiškumas. Pavyzdžiui, jeigu pardavinėjate drabužius ir avalynę, tuomet susikurkite skirtingų kategorijų lentas: drabužiai vaikams, drabužiai vyrams, drabužiai moterims, avalynė ir pan.

Galite pasirinkti kitokią strategiją ir prekes išdėstyti skirtingose lentose sugrupuojant pagal vienodus atspalvius, medžiagas ir pan. Šis metodas tinka paieškos sistemos optimizavimui (SEO), kai paminite vieną raktinį žodį (pvz.: spalvą) lentos pavadinime, aprašyme, prie nuotraukos.

Verta paminėti, kad informacija, kuria dalinatės Pinterest, nebūtinai turi būti susijusi su konkrečiomis prekėmis. Pavyzdžiui, jeigu jūsų veiklos sritis yra internetinių tinklaraščių kūrimas ir prižiūrėjimas, tuomet savo paskyroje galite dalintis naudinga informacija apie tai, ką būtina žinoti pradedant kurti savo puslapį, kaip sukurti patrauklų įvaizdį ir pan. Nepamirškite, kad Pinterest platformoje svarbiausia vizualas, tad galite pasidalinti nuotrauka arba maketu, o aprašymą kelti į nuorodą, kurią paspaudus pasirodys detalesnė informacija. Žinoma, informacija, atitinkamai pagal temas, reikėtų susiskirstyti į skirtingas lentas.

4. Pažymėkite populiariausius produktus

Pirmiausia, jums reikės susikurti atskirą lentą, pavadinti ją taip, kad vartotojui būtų aišku, kad čia kelsite populiariausias savo prekes bei pridėti aprašymą. Į lentą sukelkite tų produktų atvaizdus, aprašymus, galite nurodyti ir reitingus.

Įkėlę produktą įsitikinkite, kad apie ją nurodėte pačią svarbiausią informaciją – kainą, prekių kiekį, jeigu jis yra ribotas, funkcijas ir pan. Nepamirškite reguliariai atnaujinti lentą – pašalinti produktus, kurių nebėra ir pakeisti juos naujomis prekėmis.

5. Suteikite galimybę įsigyti prekę tiesiai iš Pinterest

Labai didelė dalis Pinterest skelbiamų produktų yra įkeliami kaip nuorodos iš internetinių parduotuvių. Tai patogu, nes vartotojas gali įsigyti prekę toje pačioje vietoje, kurioje ją pamato – tam reikia savo socialiniame tinkle nusistatyti „prisegtuką“ „Buayable Pins“. Šio „prisegtuko“ privalumai: iš karto rodoma produkto kaina, skirtingi tos prekės variantai, savybės ir mygtukas „Pirkti“.

6. Pažinkite savo auditoriją

Kai naudojatės Pinterest verslo profiliu, jums yra suteikiama analitinė informacija, duomenys apie tai, kiek žmonių ir kokius jūsų keliamus įrašus labiausiai mėgsta. Atkreipkite dėmesį į tai, kokius „prisegtukus“ socialinio tinklo vartotojai dažniausiai išsisaugo, kokiais jūsų keliamais produktais dalinasi su kitais. Išanalizavę šią informaciją galėsite daugiau laiko skirti turinio, kuris labiausiai domina jūsų tikslinę auditoriją, kūrimui.

Kiti įrašai

sweed seb nord sampo nordea paypal paysera

Pristatymo regionai

Siuntų pristatymas

„Siųsk pigiau“ įrankiai

Pagalba

Apie mus

SP
Uždaryti