„Etsy“ – neatrasta auksinė niša kūrėjams?

2018/08/22

Kuriate išskirtinius rankdarbius, esate drabužių dizaineris, o gal gaminate vienetinius daiktus? Svajojate juos pristatyti ir pasiūlyti tarptautinei auditorijai, bet nesugalvojate kaip tai padaryti ribotais ištekliais? Puiki žinia tiems, kurie iki šiol mažai ką žinojo apie elektroninės komercijos interneto svetainę „Etsy“ – tai vieta, kurioje visi minėti daiktai ras sau tinkamą vietą.

„Etsy“ platforma – originalių produktų kūrėjams

„Etsy“ paprasčiausia apibrėžti kaip elektroninės komercijos svetainę, kurioje nepriklausomi kūrėjai iš viso pasaulio prekiauja įvairiais rankdarbiais, meno kūriniais, drabužiais ir kitais unikaliais ar riboto asortimento daiktais.

Ši platforma šiek tiek skiriasi nuo didžiųjų elektroninės prekybos milžinų, tokių kaip „Amazon“ ar „Ebay“, nes joje pagrindinis dėmesys skiriamas kūrėjams, kurie daro originalius produktus savo pačių rankomis (angl. homemade) arba tiems, kurie tarsi vintažinių / vienetinių daiktų sergėtojai turi sukaupę įspūdingų daiktų kolekciją. „Etsy“ svarbiausia ne maža prekės kaina, o jos išskirtinumas, patrauklus pateikimas ir kokybė.

Kainuoja tik prekių talpinimas

Susikurti savo asmeninę parduotuvę „Etsy“ platformoje nekainuoja.Vis dėlto, atkreipkite dėmesį į tai, kad reikia mokėti už prekių talpinimą paskyroje. Vienos prekės patalpinimo kaina – 0.20 $ (0,18 €). Šis mokestis yra vienkartinis. Taip pat, nuo kiekvienos prekės pardavimo yra skaičiuojamas komisinis mokestis, sudarantis 3,5% galutinės prekės kainos.

Pirmas įspūdis ir pasirinkimo galimybė – labai svarbu

Kaip ir bet kurioje kitoje elektroninės prekybos platformoje, taip ir „Etsy“, be galo svarbus prekės pateikimas. Vien kokybiškų nuotraukų neužtenka, estetiškai turi atrodyti ir pats prekės pavadinimas, jūsų logotipas.

Kai pirkėjas užsuka į jūsų „Etsy“ parduotuvę, jis tikisi gauti ir pasirinkimo galimybę, tad geriau sukelti ne kelias, o kuo daugiau savo turimų prekių (parodyti skirtingas jų spalvas, dydžius, asortimentą). Išlaikykite vientisą parduotuvės stilių – naudokite vienodą nuotraukų filtrą, produktų aprašymo stilių ir pan.

Internetinėje svetainėje aprašydami savo veiklą pirkėjui galite papasakoti ne tik apie savo parduodamas prekes, bet ir apie save – kodėl kuriate, kas jus įkvepia, kaip vyksta kūrybos procesas ir pan. Kuo įdomesnė istorija – tuo didesnė tikimybė, kad ji sudomins ir galimą pirkėją. Tai taip pat skatina komentarus ir įvertinimus. Stenkitės visapusiškai kurti savo, kaip patikimo pardavėjo įspūdį.

SEO raktažodžiai – būtinybė

„Etsy“ platforma turi daugybę vartotojų ir ne paslaptis, kad kiekvienas jų kovoja dėl galimybės būti pastebėtais. Norint pagerinti savo elektroninės parduotuvės matomumą, būtina naudoti SEO raktažodžius. Kaip juos sugalvoti? Įsijauskite į pirkėjo rolę ir pagalvokite, kokius žodžius į paiešką, norėdami rasti konkretų produktą, vestumėte patys.

Naudojami raktažodžiai gali būti bendriniai – tokie, kurie labai aiškiai nusako, koks yra parduodamas produktas – jo dydis, spalva, medžiaga, iš kurios jis pagamintas ir pan. Taip pat jie gali būti ir labai specifiniai – pabrėžiantys išskirtinai jūsų ieškomo produkto savybes. Pasirinktus SEO raktažodžius stenkitės atkartoti visur, kur tik įmanoma – prekių pavadinimuose, aprašymuose ir pan.

Jei jaučiate, kad pačiam tokią atranką atlikti trūksta įgūdžių, kreipkitės į SEO paslaugų profesionalą – taip sutaupysite laiko ir turimus išteklius paskirstysite tikslingiau.

Lanksčios pristatymo galimybės – daugiau tarptautinių klientų

Kadangi siūlote vienetinius unikalius produktus, labai tikėtina, kad ir prekės pristatymui pirkėjas skirs didelį dėmesį. Ypač priešventiniu laikotarpiu, kai kiekviena diena – aukso vertės, dovanas artimiesiems renkantys pirkėjai rinksis tą pardavėją, kuris prekę jiems sugebės pristatyti greičiausiai. Net jei ją siųsti tektų į kitą pasaulio pusę.

Dėl šios priežasties neapsiribokite vienu pristatymo būdu: suteikite pirkėjui galimybę produktą gauti tiek kaip įprastą siuntą, tiek kaip skubų Express siuntinį. Tai ypač aktualu, jei siekiate savo produkciją parduoti JAV ir kitų tolimesnių šalių pirkėjams.

Dalinkitės ir semkitės patirties

Neretai „Etsy“ platforma apibūdinama kaip išskirtinai draugiška – joje veikia įvairūs forumai ir grupės, kuriose pardavėjai dalinasi patirtimis, patarimais, sėkmės ar nesėkmės istorijomis. Dalyvauti tokiuose pokalbiuose išties naudinga. Nemažai grupių veikia ir socialiniuose tinkluose, viena tokių, prie kurios galite prisijungti Facebook – „Etsy Lithuanian Team“.

Kilo klausimų? Pasisakykite komentaruose - mielai į juos atsakysime!

Kiti įrašai

sweed seb nord sampo nordea paypal paysera

Pristatymo regionai

Siuntų pristatymas

„Siųsk pigiau“ įrankiai

Pagalba

Apie mus

SP
Uždaryti