E-komercijos tendencijos 2019-aisiais

2019/01/10

Praėję metai į e-komerciją atnešė daugybę pokyčių: ir toliau augęs apsipirkimas naudojantis mobiliaisiais telefonais, aktyviai pradėtos naudoti papildytos realybės programėlės, populiarėjantis prekių įsigijimas balsu ir pan. Šiais metais įvairiausių naujovių, kurios pakoreguos elektroninės prekybos eigą tik daugės. Štai keletas svarbiausių e-prekybos tendencijų 2019-aisiais.
 

Programėlių mobiliuosiuose telefonuose dominavimas

Labai didelę savo dienos dalį praleidžiame naudodamiesi mobiliaisiais įrenginiais. Kai kuriems iš mūsų tai ne tik būdas praleisti laisvą laiką, bet ir nuolatinis darbas, tad nenuostabu, jog šiais metais pirkėjai tik dar labiau sutelks savo dėmesį į galimybę apsipirkti naudojantis mobiliuoju telefonu.

Pagal skaitmeninės rinkodaros ir marketingo tyrėjų Search Engine Land skelbiamus duomenis, jau dabar beveik 60 proc. visų Google paieškų yra įvykdoma iš mobiliųjų įrenginių. Tad, jeigu vykdote el. prekybą, būtų pravartu pagalvoti apie savo internetinės svetainės pavertimą mobilesne arba apss‘ų sukūrimą. Žadama, kad 2019-aisiais pastebėsime drastišką naršyklių naudojimo sumažėjimą.


Suasmenintas apsipirkimas

Tyrimai rodo, jog 45 proc. asmenų, apsiperkančių internetinėse parduotuvėse, norėtų, kad jiems būtų pateikiama personalizuota informacija, o net 56 proc. pirkėjų ne kartą grįžtų į tą internetinę parduotuvę, kuri teikia suasmenintus pasiūlymus.

Tiesa, tokias paslaugas jau teikia didžiosios el. prekybos milžinės, pavyzdžiui Amazon. Užsukę į šią svetainę ir joje panaršę kurį laiką, jūs gaunate nemažai pasiūlymų, kurie glaudžiai siejasi su jūsų anksčiau ieškota informacija. Taip pat, klientams siunčiami personalizuoti el. laiškai su įdomiais, būtent jiems skirtais pasiūlymais.

2019-aisiais metais ši tendencija turėtų tik dar labiau populiarėti, nes vis labiau vystomas mašinų mokymasis (angl. machine learning), kuris daro didžiulį poveikį įvairioms verslo sritims.


Dirbtinis intelektas

Dirbtinio intelekto (AI) arba kitaip chatbot‘ų augimas – viena iš populiariausių 2019-ųjų tendencijų. Ji labai palengvina užimtų prekybininkų darbą ir suteikia galimybę palaikyti pokalbį su klientais bei padėti jiems lengviau apsispręsti dėl norimos prekės įsigijimo ar tiesiog atsakyti į bendruosius klausimus (itin veiksminga Messenger programėlėje).

AI programėlė itin patogi, nes pateikia svarbiausius atsakymus realiu laiku, nepriklausomai nuo paros meto ar platformos, kurioje užduodami klausimai. AI pagalba klientų susidomėjimas gali būti išlaikomas skirtingose platformose vienu metu.


Virtualios realybės programėlės

Prieš pirkdami jums reikalingą daiktą galėsite jaustis dar užtikrinčiau, nes virtualios realybės programėlės leis jums pajausti realų ryšį su parduodamu produktu, pažvelgti, kaip išsirinkta prekė atrodo jūsų realioje aplinkoje. Naudodamiesi tokiomis programėlėmis mažmenininkai gali pasiūlyti vartotojams daugiau interaktyvios ir asmeninės patirties. Tokias programėles savo klientams jau siūlo IKEA, Amazon ir vienas žymiausių akinių prekės ženklų „Ray-ban“, pristatęs išmaniąją programėlę, kurios pagalba nekeldami kojos iš namų galite susirasti sau patinkančius akinius ir juos pasimatuoti.


Galimybė atsiskaityti alternatyviais mokėjimo būdais

Šiuo metu yra nemažai alternatyvių mokėjimo internetu būdų: kriptovaliutos (bitcoin), skaitmeninės piniginės („Apple pay“, „Google pay“, „Samsung pay“) ir kt. Galima tikėtis jog 2019-aisiais vis daugiau platformų suteiks galimybę atsiskaityti alternatyviais mokėjimo būdais, o iki 2021 m. tai taps antru populiariausiu būdu atsiskaityti už prekes.

Internetinė parduotuvė Overstock nuo 2014 m. savo klientams pasiūlė galimybę už prekes atsiskaityti kriptovaliutomis ir pastebi, kad einant metams tai tampa vis dažniau klientų naudojama paslauga, palengvinančia apsipirkimo procesą, nes pirkėjams nereikia pildyti eilučių su ilgais sąskaitų numeriais ir pan.  Tad, jeigu savo internetinėje parduotuvėje dar nesiūlote tokios galimybės, tuomet verta apie tai pasvarstyti.


Greitas apsipirkimas per socialinius tinklus

Vis dažniau žmonės įvairius daiktus įsigyja naudodamiesi socialiniais tinklais. Dar praėjusiais metais Instagram pristatyta naujovė, kuomet prekės ženklai savo paskyroje įkėlę tam tikrą nuotrauką ant jos deda žymes su nukreipiančiomis nuorodomis, kurias paspaudus iškart patenkate į el. parduotuvę (pavyzdžiui, H&M savo paskyroje pasidalija nuotrauka, kurioje matoma gražiai apsirengusi mergina ar vaikinas, o spustelėję ant nuotraukos iškart pamatote žymes, nurodančias drabužio kainą su nuoroda į el. parduotuvę).

Tai itin patogus ir greitas būdas supažindinti savo socialinių tinklų sekėjus su naujais produktais, didinti jų susidomėjimą ir skatinti pirkimus. Nepraleiskite progos 2019-aisiais išvystyti šią tendenciją savo platformoje!

Kiti įrašai

sweed seb nord sampo nordea paypal paysera

Pristatymo regionai

Siuntų pristatymas

„Siųsk pigiau“ įrankiai

Pagalba

Apie mus

SP
Uždaryti