Atsiskaitymas „PayPal“: ką verta žinoti?

2018/09/21

Pinigų pervedimai naudojantis banku – ne visada pats patogiausias procesas, kainuojantis papildomą laiką ir išlaidas. „PayPal“ platforma dažnai leidžia visą atsiskaitymo procesą paversti kur kas paprastesniu ir greitesniu. Naudojatės ja, o gal planuojate, tačiau vis iškyla klausimų? Dalinamės keletu faktų apie šią sistemą.

„PayPal“ paskyros susikūrimas

Norint susikurti „PayPal“ paskyrą, būtina susieti savo kreditinę kortelę ir elektroninio pašto adresą, pagal kurį yra identifikuojamas vartotojas. Šios paslaugos veikimo modelis gana paprastas: pirkėjui norint atsiskaityti už tam tikrą prekę, „PayPal“ nuskaito pinigus iš jo paskyros, o jeigu joje pinigų nepakanka, tuomet iš registruotos kredito kortelės, ir perveda reikalingą sumą pardavėjui. Norimą sumą kitam „PayPal“ sąskaitos turėtojui galima pervesti ir tiesiog sistemoje nurodžius jo el. pašto adresą.

„PayPal“ sistemoje galimos dviejų rūšių paskyros: asmeninė (angl. personal), skirta internetinėse parduotuvėse apsiperkantiems ar lėšas artimiesiems norintiems siųsti vartotojams, ir verslo (angl. business) – ji orientuota į prekybininkus, gaunančius pinigus už parduotas prekes. Taigi, jums tinkančią paskyrą galite pasirinkti pagal poreikį.
 

„PayPal“ privalumai

  • „PayPal“ naudoja duomenų šifravimo ir kovos su sukčiavimu technologijas, kurios padeda apsaugoti jūsų asmeninę informaciją. Būtent dėl to, pardavėjas, iš kurio įsigyjate prekę, nemato jūsų banko ar kreditinių kortelių numerių, o tik „PayPal“ sąskaitos numerį. Pinigai pirkėjui nuskaitomi iš jo „PayPal“ sąskaitos arba su ja susietos kortelės;
  • naudodamiesi „PayPal“ paslaugomis pirkėjai taupo laiką, nes jiems nereikia vis iš naujo vesti savo banko duomenų, viskas jau išsaugota sistemoje;
  • pirkėjui mokėjimas „PayPal“ suteikia papildomo saugumo: jei internetinėje  parduotuvėje užsakytos prekės jas pristatant dingsta, pristatytos neatitinka pardavėjo aprašymo, o su pardavėju susitarti dėl apmokėjimo grąžinimo nepavyksta, „PayPal“ pirkėjo apsaugos taisyklėse nurodyta galimybė susigrąžinti apmokėjimą ir siuntimo išlaidas tiesiai iš „PayPal“. Tokiu atveju pakanka įrodyti, kad pardavėjas nustojo komunikuoti ar neatsiuntė pirkėjui siuntos sekimo numerio;
  • „PayPal“ siūlo „iPhone“ ir „Android“ naudotojams išmaniąsias programėles, kuriose greitai ir patogiai galima siųsti ir priimti pinigus, apmokėti sąskaitas, patikrinti sąskaitos likučius ir pan.;
  • šioje sistemoje nėra jokių narystės ar sąskaitos prižiūrėjimo mokesčių;
  • iš vienos „PayPal“ paskyros į kitą pinigai nukeliauja vos per kelias minutes.

 „PayPal“ trūkumai

  • „PayPal“ nėra tikras bankas, tai – privati įmonė. Būtent dėl šios priežasties jiems nereikia jokių leidimų, kad užšaldytų vartotojo sąskaitą, jeigu nusprendžia, kad ji atrodo įtartina (naudotojas užsiima netinkama veikla ar sandoriais). Taip pat sąskaitos veikimas gali būti laikinai sustabdytas, jeigu į ją pervedama neįprastai didelė suma;
  • jeigu norite persivesti pinigus iš „PayPal“ sąskaitos į savo banko sąskaitą, tuomet teks apsišarvuoti kantrybe: paprastai toks pervedimas užtrunka apie 5-7 darbo dienas, taip pat yra skaičuojamas paslaugos mokestis, siekiantis 2 % nuo pervedamos sumos.
  • ne visose šalyse galimas atsiskaitymas „PayPal“ (pvz. Baltarusijoje, Šiaurės Korėjoje ir kai kuriose kitose valstybėse).

Kiti įrašai

sweed seb nord sampo nordea paypal paysera

Pristatymo regionai

Siuntų pristatymas

„Siųsk pigiau“ įrankiai

Pagalba

Apie mus

SP
Uždaryti