Apie mus – svetainės skiltis, kuriai privalomas papildomas dėmesys

2020/11/26

Apie, Istorija, Misija, Mes – pavadinimų rastume įvairių, tačiau šio tipo svetainės dalis paprastai atlieka tą pačią užduotį – visiems lankytojams pasako, kas jūs ir ką veikiate.

Priklausomai nuo konkrečios įmonės ar vykdomos veiklos, skiltyje gali būti pateikiama tam tikra informacija apie verslo tikslus, socialinę atsakomybę arba kitus darbo kultūros aspektus, kurie nėra tiesiogiai susieti su vykdoma veikla. Tačiau nereikėtų klientams tik pažerti sausos informacijos apie veiklą – specialistų teigimu, apie mus skiltis turėtų būti į tikslą orientuotas puslapis, kurios tikslas – palikti stiprų įspūdį smalsiems lankytojams.

Anot BigCommerce el. komercijos specialistų, apie mus skiltis taip pat puikiai pasitarnauja kaip SEO (ang. search engine optimization) įrankis, padedantis svetainę lengviau rasti paieškos sistemose. Daugiau apie SEO svarbą galite rasti čia.
 

Ką ir kaip rašyti?

Įmonės vertybės. Jeigu jūsų įmonė dar tik pradeda veiklą, apgalvokite raktinius žodžius, kurie asocijuotųsi su siekiamais tikslais. Kelių raktinių vertybių akcentavimas yra puikus būdas aprašo struktūravimui, tačiau svarbu atrasti unikalų kampą. Fortune 100 sėkmingiausių įmonių sąraše net 55 %  mini stabilumą, integralumą (ang. integrity), o 40 % – komandinį darbą. Tai – tikrai svarbūs veiklos niuansai, tačiau galima paieškoti ir įdomesnių, ne taip dažnai naudojamų frazių. Tvarumas, išskirtinai aukšta produktų kokybė – dar kelios frazės pastaruoju metu užimančios vis tvirtesnes pozicijas įmonių aprašymuose.
 

Komanda. Už kiekvieno stipraus prekės ženklo stovi komanda, skyrusi ilgas darbo valandas produkto ar paslaugos kūrimui. Apie mus turėtų suasmeninti jūsų verslą, kad potencialūs klientai nežiūrėtų į jus tik kaip į prekę. Puikus būdas sukurti ryšį su skiltį skaitančiais lankytojais – pasidalinti komandos istorijomis, parodyti jos veidus.
 

Kontaktai. Detalus ir įdomus aprašymas – labai gerai, bet kas toliau? Nėra tikslinga palikti aprašymą be nuorodų  į tolimesnius veiksmus arba be galimybės su jumis susisiekti. Po aprašymu pateikite detalius kontaktus – kur veikia jūsų verslas (nurodykite tikslius adresus, jei turite daugiau nei vieną biurą/parduotuvę), tel. numerius, el. paštus ar pokalbių langą. Padarykite viską, kad pasiekti jus būtų lengva. Taip pat galite nukreipti klientus į populiariausius produktus, kitas svarbias jūsų verslui svetainės skiltis.
 

Rašymo stilius. Kai jau pagalvojote apie turinį, svarbu, kaip jį pateiksite. Vientisas stilius – privalus profesionalaus aprašymo atributas. Specialistai rekomenduoja atrasti pusiausvyrą tarp informatyvaus ir draugiško, laisvo tono. Atminkite, kad profesionalumas ir tikslumas nebūtinai turi būti nuobodus – šaunu, jeigu tekste rodote emocijas. Nesistenkite įsprausti savęs į rėmus – išmanydami savo sritį, tiesiog rašykite taip, lyg apie savo verslą pasakotumėte draugui ir, tikėtina, jog pavyks atrasti puikų stilių. Rekomenduojama sukurtą tekstą perskaityti garsiai sau ir komandai – taip lengviau pastebėsite nederančias frazes ir stiliaus klaidas.
 

Vizualus turinys. Paryškintas tekstas ir strategiškai išdėstytos antraštės – gera pradžia, tačiau čia nesustokite. Drąsiai naudokite (jeigu tai reikalinga) lenteles ir kitas iliustracijas. Brain Rules duomenimis, net 65 % apklaustųjų vizualiai pateiktą informaciją prisiminė ilgiau, nei tekstinę. Jeigu neturite svarbių grafinių detalių, kurias norėtumėte parodyti, puikiai tiks ir jūsų komandos nuotrauka. Nuotraukos ar kelių iliustracijų pridėjimas yra puikus būdas suskaidyti puslapio tekstą ir padaryti turinį lengviau skaitomu.
 

Ko vengti?

Informacijos perteklius. Apie mus skiltis – viena svarbiausių jūsų svetainėje, tačiau tai nereiškia, kad ji turėtų atrodyti kaip vienintelis reikšmingas puslapis, kuriame bus sutalpinta absoliučiai viskas. Akcentuokite tik svarbiausius savo verslo aspektus, kad išvengtumėte informacijos pertekliaus. Pavyzdžiui, jeigu turite kruopščiai suformuluotą verslo viziją, galite tik paminėti pagrindines mintis, o detalesniam skaitymui pateikti aktyvią nuorodą į kitą polapį.
 

Reklamavimasis ir pardavimai. Palikite intensyvią savireklamą socialiniams tinklams. Didžioji dalis specialistų teigia, kad šioje svetainės dalyje nereikėtų girtis produktų ir paslaugų gerumu – aprašymą lankytojai skaito, nes nori sužinoti apie verslo idėją ir veidus už jos. Tiesa, perskaičius apie mus turi būti aišku, kokią veiklą vykdote ir/ar kokiais produktais prekiaujate, bet jų pardavimas  negali būti skilties pagrindiniu tikslu.
 

Vien grafiniai elementai. Išdėstymo (ang. layout) ir dizaino funkcijos skirtos praturtinti jūsų turinį ir palengvinti jo skaitymą. Pertekliniai dizaino elementai daro priešingai –atitraukia skaitytojus nuo puslapio esmės. Nuolat peržiūrėkite skiltį „naujomis akimis“, kad pamatytumėte, ar nėra vaizdų/specialiųjų efektų, kurie atlieka tik estetinę funkciją ir nukreipia dėmesį nuo jūsų turinio.
 

Tik vaizdo įrašas. Savo istoriją galite papasakoti ir vaizdo įrašu, tačiau negalima skiltyje naudoti tik šio formato. Visų pirma – lankytojai gali neturėti galimybės išgirsti, kas sakoma (galbūt jie ieškodami informacijos apie jus važiuoja viešuoju transportu ir neturi ausinių). Antra, įrašas gali prailgti ir tikrai ne kiekvienas lankytojas norės 10 minučių klausyti istorijos apie tai, kaip gimė jūsų verslas. Galiausiai, vaizdo įrašas neturi praktiškai jokios naudos SEO optimizavimui. Jeigu nusprendžiate naudoti vaizdo įrašą kaip vizualųjį apie mus elementą – lai jis būna trumpas ir informatyvus, o šalia rekomenduojama pateikti trumpą aprašą tiems, kurie negali įrašo peržiūrėti.

Kiti įrašai

sweed seb luminor revolut paypal paysera

Pristatymo regionai

Siuntų pristatymas

„Siųsk pigiau“ įrankiai

Pagalba

Apie mus

SP
Uždaryti