5 patarimai, kaip pagerinti pardavimus savo elektroninėje parduotuvėje

2018/07/23

Vien atidaryti internetinę parduotuvę ir tikėtis, kad ją lankys galybė klientų – neužtenka. Reikia nuolat dirbti tam, kad ji ne tik puikiai veiktų, bet dar ir išsiskirtų iš kitų, būtų patogi. Būtent nuo to priklauso augantis pardavimų skaičius ir patenkinti klientai, tad dalinamės keliais patarimais, kaip tai pasiekti.

1. Investuokite į svetainės išvaizdą ir funkcionalumą

Pirmasis įspūdis, kurį klientas susidarys užsukęs į jūsų internetinę svetainę – pats svarbiausias! Tad labai svarbu pasirūpinti tuo, kad jūsų internetinė svetainė atrodytų patraukliai, estetiškai, tvarkingai ir suprantamai.

Investuokite į savo prekės ženklo įvaizdį – susikurkite išskirtinį, tačiau jūsų produktą puikiai atspindintį logotipą. Taip pat atkreipkite dėmesį į smulkesnes detales, tokias kaip mygtukų  spalvos, naudojamos el. parduotuvėje: pavyzdžiui, rinkodaros specialistė L. Preston atliko spalvų psichologijos tyrimą, kuris parodė, kad žalios spalvos mokėjimo mygtukas pirkėjams sukelia teigiamas asociacijas. Tai – lyg šviesofore užsidegusi žalia spalva, kuri leidžia eiti pirmyn. Žinoma, tokie dalykai kaip šriftas, nuotraukos ar kita vaizdinė medžiaga, lengvai randama svarbiausia informacija ir greitai veikiantis puslapis – viskas be galo svarbu!

2. Pritaikykite savo elektroninės parduotuvės svetainę mobiliesiems įrenginiams

Šiuo metu žmonių pagrindinis informacijos saugotojas – mobilusis telefonas. Būtent šiais įrenginiais naudodamiesi jie ieško sau aktualios informacijos, komunikuoja ir vis dažniau perka internetu. Atkreipkite dėmesį į tai, kad tiek kompiuterio, tiek mobiliojo ekranuose jūsų el. parduotuvė būtų atvaizduojama teisingai ir tvarkingai: nuotraukos nebūtų prastos kokybės, kad neišsikraipytų pats svetainės vaizdas ir galimybė pasinaudoti įvairiomis funkcijomis.

Bene svarbiausias argumentas, dėl kurio turėtumėte skirti dėmesį savo el. parduotuvės pritaikymui mobiliesiems įrenginiams – reitingavimas Google paieškoje. Jei svetainė nėra pritaikyta, nesitikėkite jos išvysti aukštose pozicijose – Google algoritmas pirmenybę teikia toms svetainėms, kurios puikiai atrodo ir veikia visuose įrenginiuose.

Taip pat galite individualizuoti savo elektroninę parduotuvę naudojant įvairius slapukus, kurie leistų prisiminti kliento prisijungimo duomenis, juos išsaugoti, pateikti panašių pasiūlymų į tuos, kuriuos jis žiūrinėja dažniausiai.

3. Palaikykite pokalbį su savo klientais

Perkant internetu, kai pats negali paliesti ar realiai apžiūrėti prekės, kyla nemažai klausimų, kuriuos geriausia aiškintis su daugiausiai išmanančiu žmogumi – pardavėju. Būtent dėl to puiku, jeigu savo svetainėje esate įsidiegę online pokalbių funkciją – vos kilus klausimui klientas iš karto gauna atsakymą. Žinoma, labai svarbu, kad viskas vyktų operatyviai. Visa tai labai palengvina apsisprendimo ir pirkimo procesą klientui, taip pat parodo, kad jūs esate patikimas ir besirūpinantis pardavėjas.

4. Pasiūlykite nemokamą prekės pristatymą

Pristatymo kaina – svarbus veiksnys, dažnai net lemiantis žmogaus sprendimą pirkti tam tikrą prekę. Dėl šios priežasties naudinga savo klientams pasiūlyti nemokamas produkto pristatymo paslaugas. Žinoma, Jums, kaip pardavėjui, būtina įvertinti paslaugos pelningumą, tačiau galite įskaičiuoti pristatymo mokestį į produkto kainą arba nemokamą pristatymą siūlyti pirkėjams, įsigijusiems prekių už didesnę sumą.

5. Leiskite parduodamam produktui tapti pirkėjo socialinio gyvenimo dalimi

Susikurkite ne tik internetinę svetainę, kurioje pirkėjai galėtų įsigyti norimą prekę, bet ir „apgyvendinkite“ ją populiariausiuose socialiniuose tinkluose: Facebook, Instagram ar Youtube. Aktyviai talpindami informaciją šiuose tinkluose atkreipsite vartotojų dėmesį ir paskatinsite susidomėjimą. Žinoma, būtina kelti unikalų, vertingą ir kuo mažiau reklama kvepiantį turinį.

Jokiu būdu nepateikite tiesmukiškų tekstų ar nuotraukų, kurios parodo produktą, tačiau visiškai nesuteikia pridėtinės vertės. Turbūt ne kartą girdėjote, kad svarbu kurti tokį turinį, kuris pasakotų istoriją, žadintų įvairias vidines emocijas – dėl to stenkitės, kad nuotraukose produktas taptų tik tam tikra detale. Kasdien matydamas išskirtinį ir malonų turinį klientas įsimins jus, nusipirks, o dar ir draugui rekomenduos!

Kitame įraše papasakosime apie tai, kodėl kokybiškas produktų pateikimas – jau pusė darbo!

Kiti įrašai

sweed seb nord sampo nordea paypal paysera

Pristatymo regionai

Siuntų pristatymas

„Siųsk pigiau“ įrankiai

Pagalba

Apie mus

SP
Uždaryti