10 knygų, kurias privalo perskaityti kiekvienas verslus žmogus

2019/12/09

Sakoma, jog sėkmingiausi ir daugiausiai pasiekiantys žmonės yra tie, kurie mokosi visą gyvenimą. Šis moto gali lydėti ir tarptautinės korporacijos vadovą, ir eilinį nedidelės įmonės darbuotoją – svarbu tiesiog norėti tobulėti. Ir nebūtina šios frazės priimti tiesiogiai ir ieškoti kursų, kuriuose įgautumėt specifinių žinių. Didelė dalis išminties, galinčios praplėsti jūsų akiratį ir žinių bagažą, slepiasi knygose.

Šiandienos įrašas būtent apie tai – rekomenduojame knygas, kurios praturtins jūsų žinias ne tik apie verslininkystę ar marketingą, bet ir apie kūrybiškumą ir produktyvumą.

Austin Kleon „Steal like an artist“ („Vok kaip menininkas“)


Knyga jums iškart pasakys tai, kad nei vienas iš mūsų nesame 100 % originalūs – semiamės įkvėpimo iš gamtos, architektūros, kitų žmonių ir pan., tačiau labai plona riba, kurios nevalia peržengti – įkvėpimas ir idėjų vogimas. Šioje įvairių sėkmingų žmonių citatų pripildytoje knygoje būtent ir rasite patarimus, kaip saugiau laviruoti šia riba ir rasti įkvėpimą net ir kasdienėse smulkmenose.



 


Timothy Ferriss „The 4-Hour Work Week: Escape 9-5, Live Anywhere, and Join the New Rich” („4 valandų darbo savaitė: kaip nedirbti nuo 9 iki 17 val., gyventi kur tik nori ir tapti naujuoju turtuoliu”)



Dirbti reikia protingiau, o ne sunkiau ir daugiau – tokia idėją neša ši amerikiečių verslininko Timothy Ferriss parašyta knyga. Jos pagrindinis tikslas – padėti sudėlioti darbus taip, kad darbo dienos eitųsi sklandžiau ir produktyviau. Juk niekas nenori praleisti viso gyvenimo iki pensijos dirbant tą patį darbą kiekvieną darbo dieną ir visas svajones atidėti šalin, kai atsiras daugiau laisvo laiko.


 





Jonah Berger „Contagious: Why things catch on?“ („Užkrečiama: kodėl daiktai ir idėjos tampa populiariais?“



Tai, kad vienos idėjos ar daiktai tampa gerai žinomi, o kiti greitai pamirštami, visiškai nėra sutapimas. Rinkodaros profesorius Jonah Berger visą dešimtmetį tyrinėjo, kaip žinios apie produktą sklinda iš lūpų į lūpas, kokią įtaką daro socialinė aplinka, kai renkamės automobilį, drabužius ar vardą naujagimiui. Ši knyga ir atskleidžia tai, kaip prekės ženklui ar produktui įsitvirtinti visuomenėje ir sulaukti populiarumo.


 




Jason Fried ir David Heinemeier „Rework“ („Nedirbk“)



Daugelis knygų apie verslą jums siūlys tą patį veiksmų planą: sukurkite verslo strategiją, išstudijuokite tai, ką jau daro jūsų konkurentai, ieškokite investuotojų ir t. t. Tačiau „Nedirbk“ siūlo ir kitą būdą, kuris leis verslą vystyti sklandžiau ir efektyviau. Perskaitę knygą galėsite įvertinti, kurie verslo plano žingsniai gali būti rizikingi,  kaip dirbti ir be investuotojų ir kuriuos patarimus galima pritaikyti ne tik verslui, bet ir kasdieniam gyvenimui
.


 




Peter Thiel ir Blake Masters „Zero to One: Notes on Startups, or How to Build the Future“ („Nuo nulio iki vieneto: startuolio užrašai arba kaip kuriama ateitis“)



Versle, kaip ir gyvenime, dviratis negali būti išrastas antrą kartą. Kad sulauktų sėkmės ir pripažinimo, idėja turi būti inovatyvi. Paypal kūrėjas Peter Thiels kartu su jaunesniuoju kolega dalijasi patarimais, į ką svarbiausia atkreipti dėmesį kuriant naują verslą. Anot autorių, tik kurdami kažką naujo, mes iš nulio tampame vienetu, t. y. – iš nieko tampame kažkuo.


 





Stephen Covey „The 7 Habits of Highly Effective People“ („Septyni efektyviai veikiančių žmonių įpročiai“)



Žodis „įprotis“ dažniausiai turi negatyvų skambesį. Tačiau svarbu žinoti, kad įpročiai gali būti ir naudingi tiek jums, tiek jus supantiems žmonėms. Dar praėjusiame tūkstantmetyje išleista knyga net ir šiomis dienomis nepraranda aktualumo ir atskleidžia tokių elementarių dalykų kaip pvz. socialinių santykių puoselėjimas, svarbą.


 




Daniel Kahneman „Thinking, slow and fast“ („Mąstymas, greitas ir lėtas“)



Nobelio premijos laureatas, psichologas Daniel Kahneman knygoje pateikia praktinių įžvalgų apie visų mūsų pasirinkimus darbe ir asmeniniame gyvenime. Autoriaus teigimu, mūsų apsisprendimą lemia dvi skirtingos mąstymo sistemos. Vienai jų būdingas greitas, nuojauta ir emocijomis paremtas sprendimų priėmimas, o antroji sistema yra racionali ir lėta, reikalaujanti daugiau laiko ir apmąstymų. Autoriaus tikslas – pažymėti šių sistemų privalumus ir trūkumus bei paaiškinti skaitytojui, kaip šios sistemos veikia. Knyga rinkodaros profesionalų laikoma tiesiog būtinu įrankiu kiekvienam, ateinančiam dirbti į šią sritį.


 


Dale Carnagie „How to Win Friends and Influence People: The Only Book You Need to Lead You“ („Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms“)



Ne tik versle, bet ir gyvenime svarbu kurti socialinius ryšius su aplinkiniais, tačiau tai lengviau pasakyti nei padaryti – juk žmonės dažnai būna neperkandami pirmu pokalbiu. Autorius moko skaitytojus, kaip pasitelkiant psichologiją suprasti, ko žmonės nori iš jūsų ir kaip sukurti santykius, kurie pravers jūsų verslo ir idėjų plėtrai.


 





Eric Ries „The Lean Startup“ („Lean startup metodika“)



Lean Startup metodo tikslas – išmokti valdyti naują verslą. Naująjį verslą valdykite principu „gamink, įvertink, mokykis“ – taip užuot kaip prielaidas kūrę galimus ateities scenarijus, žinosite, kaip „vairuoti“ savo strategiją ir kada galite laikytis savo planų, o kada jau reikia daryti staigų posūkį. Eric Ries taip pat pateikia pavyzdžius, kodėl startuoliai žlunga ir kaip reikėtų užkirsti kelią analogiškoms nesėkmėms.


 




Cal Newport „DEEP WORK: Rules for Focused Success in a Distracted World“ („Kaip dirbti mažiau, pasiekti daugiau ir susikaupti, kai visi blaško“)



Šiuolaikinės technologijos turi savų pliusų ir minusų. Turime visus ryšius, pagalbą ir žinias, kurių gali reikėti, vos kelių mygtukų spustelėjimu, tačiau kartu su šia galia, atsiranda ir daug mūsų dėmesį blaškančių dirgiklių – susikaupti ir produktyviai atlikti darbus darosi vis sunkiau. Ši knyga – patarimų rinkinys, kaip planuoti darbus ir išvengti persidirbimo. Verslo ir psichologijos derinys padės ir didelių įmonių vadovams, ir eiliniams darbuotojams.

Kiti įrašai

sweed seb nord sampo nordea paypal paysera

Pristatymo regionai

Siuntų pristatymas

„Siųsk pigiau“ įrankiai

Pagalba

Apie mus

SP
Uždaryti