DUK

Maksimali kompensacijos suma siuntos apgadinimo ar praradimo atveju priklauso nuo užsakymo pateikimo metu Jūsų pasirinkto draudimo tipo.

Visos siuskpigiau.lt siūlomos paslaugos (išskyrus Deutsche Post, USPS, Lietuvos paštą) suteikia standartinį draudimą iki 100 EUR. Jeigu Jūsų siunta yra labai brangi/vertinga, rekomenduojame užsisakyti papildomą draudimą, kuriuo siunčiamus daiktus galite apdrausti iki pilnos vertės.

Pretenzijos pateikimo metu turėsite pateikti siuntos vertę įrodančius įsigijimo ar kitokius (pvz. gamybos kaštų sąmatos) dokumentus. Pateikus tik siuntos pardavimo dokumentus (sąskaitas – faktūras) Siųsk pigiau gali maksimaliai atlyginti iki 70 proc. sugadintos ar prarastos siuntos pardavimo kainos ar rinkos vertės, tačiau ne daugiau kaip 499 EUR.

Standartinis ir papildomas siuntos draudimas Deutsche Post, USPS ir Lietuvos pašto paslaugoms negalioja. Siuntos apgadinimo/praradimo atveju Deutsche Post paslaugoms su sekimu galima kompensacija iki 40 EUR (Deutsche Post paslaugoms be sekimo kompensacija negalima) pagal pašto siuntų reglamentus. Siuntos apgadinimo/praradimo atveju USPS Economy paslaugoms maksimali galima kompensacija - iki 90 EUR. Siuntos apgadinimo/praradimo atveju Lietuvos pašto paslaugoms kompensacija nėra taikoma.

Atminkite, joks draudimas (tiek standartinis, tiek papildomas) siunčiant Draudžiamus ir Nekompensuojamus daiktus negalioja. Siųsdami šiuos daiktus rizikuojate patys. 

Taip. Jei siuntos pakuotė pažeista, pasirašykite ir pažymėkite, kad ji pažeista. Jei pažymėsite, kad siunta gauta geros būklės, prarasite galimybę pateikti pretenziją ir gauti kompensaciją.
Jei siuntos turinys pristatymo metu buvo pažeistas, pakuotę būtina išsaugoti tam atvejui, jeigu prireiktų pažeistus daiktus ištirti kartu su ja. Jeigu to nepadarysite, galite prarasti teisę gauti kompensaciją.
Norint pateikti pretenziją (prisijunkite prie savo Siųsk pigiau paskyros ir atsidarykite formą, kurią rasite čia) privaloma pateikti:
  • įsigijimo ar kitokį (pvz. gamybos kaštų sąmatą) dokumentą, įrodantį siuntos turinio vertę (pardavimo sąskaita netinka).
Neprivaloma, tačiau būtų naudinga, jeigu taip pat pateiktumėte:
  • siuntos turinio nuotrauką;
  • siuntos pakuotės nuotrauką ir jos aprašymą;
  • jeigu gavėjas priėmė pažeistą siuntą – nurodykite ar pristatymo metu kurjeriui buvo pažymėta, jog siunta apgadinta (siuntos apgadinimo atveju);
  • oficialią remonto centro pažymą, kurioje nurodyta, kokia žala padaryta siuntos turiniui, arba, kad turinys pažeistas nepataisomai (siuntos apgadinimo atveju).

Siųsk pigiau išnagrinėja užsakovo rašytinę pretenziją dėl siuntos praradimo, sugadinimo ar pan. ir pateikia raštišką atsakymą pretenzijos, pareiškėjo (užsakovo) nurodytu adresu (įskaitant elektroninį paštą) kaip įmanoma greičiau – ne vėliau kaip per 30 darbo dienų nuo rašytinės pretenzijos su visais pretenzijai nagrinėti ir sprendimo priėmimui reikalingais dokumentais, gavimo dienos.

Išimtiniais atvejais, kai siunta buvo siųsta per LP EXPRESS ar Deutsche Post, pretenzijos nagrinėjimas gali trukti iki 90 kalendorinių dienų.

Pretenziją pateikti gali tik asmuo (įmonė), užsakęs pristatymo paslaugą ir tik jam gali būti grąžinta kompensacija. Norint pateikti pretenziją užsakovas turi būti prisijungęs prie savo Siųsk pigiau paskyros.

Dėl siuntos praradimo ar apgadinimo užsakovas raštišką pretenziją turi pateikti per žemiau nustatytus terminus:
 
KURJERIS

PRETENZIJOS PATEIKIMO TERMINAS

DPD Lietuva, UAB per 7 darbo dienas nuo siuntos pateikimo dienos, bet ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo pašto siuntos išsiuntimo dienos.
Omniva LT, UAB
  • per 5 dienas nuo aplinkybių atsiradimo, tačiau ne vėliau nei per 30 dienų nuo siuntos išsiuntimo;
  • ne vėliau kaip per 30 dienų nuo numatytos siuntos pristatymo dienos;
  • Kurjeris neatsako, jei Užsakovas per 6 mėnesius nuo siuntos išsiuntimo apie ją nepasiteirauja.
Omniva LT, UAB ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo siuntos gavimo, o praradimo atveju - per 10 darbo dienų nuo siuntos išsiuntimo dienos.
Lietuvos paštas (LP EXPRESS), AB per 6 mėnesius nuo pašto siuntos išsiuntimo dienos.
Smartposti, UAB
  • jei įprastinio siuntos gavimo metu Gavėjas negalėjo nustatyti žalos, Užsakovas gali ne vėliau kaip per 7 kalendorines dienas nuo siuntos perdavimo arba pristatymo Gavėjui dienos pateikti pretenziją dėl žalos atlyginimo, bet ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo siuntos išsiuntimo dienos;
  • kompensacijos už siuntos praradimą, Užsakovas turi teisę reikalauti jei prekės nebuvo pristatytos: per 30 dienų nuo sutarto pristatymo termino pabaigos arba po 60 dienų nuo siuntos priėmimo iš Siuntėjo, jei nėra sutarto gabenimo termino.
TNT, UAB (kai paslauga teikiama ne kaip pašto paslaugos teikėjo) per 21 dieną:
  • po siuntos pristatymo (jei siunta buvo pažeista arba vėlavo)

    ARBA
     
  • po planuotos pristatymo datos (jei siunta prarasta, nepristatyta ar pristatyta klaidingai).
TNT, UAB (kai paslauga teikiama kaip pašto paslaugos teikėjo) per 6 mėnesius nuo pašto siuntos išsiuntimo dienos.
Federal Express Corporation filialas (kai paslauga teikiama ne kaip pašto paslaugos teikėjo)
  • dėl žalos (matomos ar akivaizdžiai nepastebimos), vėlavimo (įskaitant pretenzijas dėl sugedimo) ar trūkstamo turinio - per 21 dieną po siuntos pristatymo;
  • visas kitas pretenzijas, įskaitant pretenzijas dėl praradimo, nepristatymo ar klaidingo pristatymo - per 9 mėnesius nuo siuntos perdavimo Kurjeriui.
Federal Express Corporation filialas (kai paslauga teikiama kaip pašto paslaugos teikėjo) per 6 mėnesius nuo pašto siuntos išsiuntimo dienos.
DHL Lietuva, UAB per 30 dienų nuo datos, kada Kurjeris priėmė siuntą.
DHL Lietuva, UAB (Global mail)
  • siuntoms Europos sąjungos ribose ne anksčiau kaip 30 dienų nuo siuntos paėmimo dienos;
  • siuntoms už Europos sąjungos ribų ne anksčiau kaip 60 dienų nuo siuntos paėmimo dienos;
  • visoms siuntoms ne vėliau kaip 6 mėnesiai nuo siuntos paėmimo dienos. Nagrinėjimas gali užtrukti iki 10 savaičių.
Nėgė, UAB per 6 mėnesius nuo siuntos išsiuntimo dienos.

 

Pretenzijos, pateiktos vėliau, gali būti atmestos. Detalesnę informaciją galite rasti Terminai ir sąlygos.

Taip, yra išimtiniai atvejai, kuriais pretenzijos pateikti negalite. Pavyzdžiui, Jūs negalėsite kreiptis dėl kompensacijos, jeigu siuntėte draudžiamus siųsti ar nekompensuojamus daiktus, arba jeigu dėl netinkamos/nepakankamos siuntos pakuotės ji buvo apgadinta. Draudžiamų ir nekompensuojamų daiktų sąrašą galite rasti čia.

Pažeisti daiktai negali būti išimti iš pakuotės, kol pretenzija nebaigta nagrinėti, nes tai ją anuliuotų.
Jeigu buvo išmokėta pilna kompensacija, siuntos turinys nebus grąžinamas. Jeigu išmokamos siuntos turinio taisymo išlaidos, galėsite jį susigrąžinti.

Prisijunkite prie savo Siųsk pigiau paskyros, atsidarykite pretenzijos formą, užpildykite ją ir pridėkite žemiau išvardintus dokumentus:

  • įsigijimo ar kitokį (pvz. gamybos kaštų sąmatą) dokumentą, įrodantį siuntos turinio vertę (pardavimo sąskaita netinka).

Neprivaloma, tačiau naudinga būtų, jeigu taip pat formoje pridėtumėte:

  • siuntos turinio nuotrauką;
  • siuntos pakuotės nuotrauką ir jos aprašymą;
  • jeigu gavėjas priėmė pažeistą siuntą – nurodykite ar pristatymo metu kurjeriui buvo pažymėta, jog siunta apgadinta;
  • oficialią remonto centro pažymą, kurioje nurodyta, kokia žala padaryta siuntos turiniui, arba, kad turinys pažeistas nepataisomai (siuntos apgadinimo atveju).

Visos Siuskpigiau.lt siūlomos paslaugos (išskyrus Deutsche Post, USPS, Lietuvos paštą) suteikia galimybę siuntos praradimo/apgadinimo atveju gauti kompensaciją iki 100 EUR. Jeigu siunta yra vertinga, rekomenduojame paslaugos užsakymo metu užsisakyti papildomą draudimą. Paslaugos kaina – 2 proc. draudimo sumos, tačiau ne mažesnė nei 11.60 EUR (+ PVM, jeigu taikoma). Pasirenkama draudimo vertė negali viršyti deklaruojamos siuntos vertės. Prieš užsisakydami papildomą draudimą, įsitikinkite, ar nesiunčiate nekompensuojamų daiktų, nes tokiu atveju draudimas negalios.


Standartinis ir papildomas siuntos draudimas Deutsche Post, USPS ir Lietuvos pašto paslaugoms negalioja. Siuntos apgadinimo/praradimo atveju Deutsche Post paslaugoms su sekimu galima kompensacija iki 40 EUR (Deutsche Post paslaugoms be sekimo kompensacija negalima) pagal pašto siuntų reglamentus. Siuntos apgadinimo/praradimo atveju USPS Economy paslaugoms maksimali galima kompensacija - iki 90 EUR. Siuntos apgadinimo/praradimo atveju, kompensacija iki 40 EUR galima Lietuvos pašto korespondencija pasirašytinai paslaugoms. Lietuvos pašto paslaugoms su sekimu kompensacija nėra taikoma.