Per kiek laiko reikia pateikti pretenziją, norint gauti kompensaciją už apgadintą/prarastą siuntą?

1
Kokios srities klausimas Jus domina?
Kiek kainuoja?
Paslaugos užsakymas internetu
Siuntos paėmimas ir pristatymas
Siuntos dokumentai
Bendri klausimai
Pažeistos ir dingusios siuntos
Siuntų pristatymas į Lietuvą (importas)
2
Dėl siuntos praradimo ar apgadinimo užsakovas raštišką pretenziją turi pateikti per žemiau nustatytus terminus:
 
KURJERIS

PRETENZIJOS PATEIKIMO TERMINAS

DPD Lietuva, UAB per 7 darbo dienas nuo siuntos pateikimo dienos, bet ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo pašto siuntos išsiuntimo dienos.
Omniva LT, UAB
  • per 5 dienas nuo aplinkybių atsiradimo, tačiau ne vėliau nei per 30 dienų nuo siuntos išsiuntimo;
  • ne vėliau kaip per 30 dienų nuo numatytos siuntos pristatymo dienos;
  • Kurjeris neatsako, jei Užsakovas per 6 mėnesius nuo siuntos išsiuntimo apie ją nepasiteirauja.
Omniva LT, UAB ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo siuntos gavimo, o praradimo atveju - per 10 darbo dienų nuo siuntos išsiuntimo dienos.
Lietuvos paštas (LP EXPRESS), AB per 6 mėnesius nuo pašto siuntos išsiuntimo dienos.
Itella Logistics, UAB
  •  jei įprastinio siuntos gavimo metu Gavėjas negalėjo nustatyti žalos, Užsakovas gali ne vėliau kaip per 7 kalendorines dienas nuo siuntos perdavimo arba pristatymo Gavėjui dienos pateikti pretenziją dėl žalos atlyginimo, bet ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo siuntos išsiuntimo dienos;
  • kompensacijos už siuntos praradimą, Užsakovas turi teisę reikalauti jei prekės nebuvo pristatytos: per 30 dienų nuo sutarto pristatymo termino pabaigos arba po 60 dienų nuo siuntos priėmimo iš Siuntėjo, jei nėra sutarto gabenimo termino.
TNT, UAB (kai paslauga teikiama ne kaip pašto paslaugos teikėjo) per 21 dieną:
  • po siuntos pristatymo (jei siunta buvo pažeista arba vėlavo)

    ARBA
     
  • po planuotos pristatymo datos (jei siunta prarasta, nepristatyta ar pristatyta klaidingai).
TNT, UAB (kai paslauga teikiama kaip pašto paslaugos teikėjo) per 6 mėnesius nuo pašto siuntos išsiuntimo dienos.
Federal Express Corporation filialas (kai paslauga teikiama ne kaip pašto paslaugos teikėjo)
  • dėl žalos (matomos ar akivaizdžiai nepastebimos), vėlavimo (įskaitant pretenzijas dėl sugedimo) ar trūkstamo turinio - per 21 dieną po siuntos pristatymo;
  • visas kitas pretenzijas, įskaitant pretenzijas dėl praradimo, nepristatymo ar klaidingo pristatymo - per 9 mėnesius nuo siuntos perdavimo Kurjeriui.
Federal Express Corporation filialas (kai paslauga teikiama kaip pašto paslaugos teikėjo) per 6 mėnesius nuo pašto siuntos išsiuntimo dienos.
DHL Lietuva, UAB per 30 dienų nuo datos, kada Kurjeris priėmė siuntą.
DHL Lietuva, UAB (Global mail)
  • siuntoms Europos sąjungos ribose ne anksčiau kaip 30 dienų nuo siuntos paėmimo dienos;
  • siuntoms už Europos sąjungos ribų ne anksčiau kaip 60 dienų nuo siuntos paėmimo dienos;
  • visoms siuntoms ne vėliau kaip 6 mėnesiai nuo siuntos paėmimo dienos. Nagrinėjimas gali užtrukti iki 10 savaičių.
Nėgė, UAB per 6 mėnesius nuo siuntos išsiuntimo dienos.

 

Pretenzijos, pateiktos vėliau, gali būti atmestos. Detalesnę informaciją galite rasti Terminai ir sąlygos.

Reikia išsiųsti siuntą? Sužinokite savo siuntos kainą
Norite gauti 15% nuolaidą pirmai siuntai? Prenumeruokite naujienlaiškį
swed seb luminor revolut paypal paypal paypal paypal paypal

Pristatymo regionai

Siuntų pristatymas

„Siųsk pigiau“ įrankiai

Pagalba

Apie mus

SP
Uždaryti