8 patarimai pradedantiems el. verslą Instagram

2019/02/22

Instagram kas mėnesį sulaukia apie 1 mlrd. realių vartotojų. Šis socialinis tinklas – puiki rinkodaros priemonė, kurios efektyvus naudojimas gali padidinti ne tik sekėjų skaičių, bet ir el. verslo pardavimus. Jeigu jos dar nepritaikėte savo verslui, dalinamės patarimais, kurie padės pasiekti sėkmę.

1. Laikykitės svarbiausios turinio taisyklės

Norėdami savo sekėjams pateikti subalansuotą ir įdomų turinį laikykitės taisyklės, kuri apima 3 sritis:

1. reklaminiai įrašai – pasakojimai apie produktus, jų savybes bei funkcijas ir kitas, su prekės ženklu, susijusias temas;

2. įsitraukimą skatinantys įrašai – įvairūs konkursai ar žaidimai, kurie kviečia auditoriją diskutuoti ir dalyvauti;

3. bendri įrašai – žinutės, kurios bendrąja prasme yra susijusios su jūsų produktu ir kuria pridėtinę vertę. Pavyzdžiui, jeigu pardavinėjate dviračius, tuomet galite dalintis įrašais, kurie pateikia įdomius faktus apie sveiką gyvenseną, maršrutus ir pan.

2. Naudokite estetiškus filtrus

Tinkamiausiai Instagram apibūdinantis žodis galėtų būti „estetika“. Kuriant savo prekės ženklo turinį socialiniame tinkle, svarbu ne tik tai, kokią istoriją keliamais vaizdais nuspręsite pasakoti, tačiau ir tai, kokias priemones tam pasirinksite.

Keliant nuotraukas ar video medžiagą būtinas vientisumas, todėl pasirinkite vienodą formatą bei filtrus. Populiariausias nuotraukų formatas – kvadratinis, o labiausiai dėmesį atkreipiantys filtrai: Clarendon, Ludwig, Lark, Juno arba Normal (No filter). Jeigu norite, kad jūsų fotografijos atrodytų kiek išskirtiniau, tuomet galite rinktis ne tik išvardintus Instagram randamus filtrus, bet išbandyti ir nuotraukų redagavimo programėles: VSCO, Snapseed, A Color Story ir kt.

3. Aktyvuokite Instagram pirkimo funkciją

Instagram verslo paskyroms leidžia savo nuotraukose žymėti produktus. Tai itin naudinga, nes produkto žymė sekėją nukreipia į puslapį, kuriame galima įsigyti pažymėtą prekę. Tam, kad aktyvuotumėte Instagram pirkimo funkciją, turėsite atlikti šiuos veiksmus:

1. įsitikinkite, kad jūsų vykdomas verslas atitinka Instagram puslapyje deklaruojamą komercijos politiką. Taip pat jūsų paskyra turi būti įjungta kaip verslo profilis (Business Profile);

2. susiekite savo Instagram verslo puslapį su Facebook katalogu, kuriame įkeltos parduodamos prekės (prieš tai įsitikinkite, kad Facebook paskyroje nesate nustatę tam tikrų amžiaus ar vietovės ribojimų);

3. palaukite, kol gausite pranešimą į savo Instagram paskyrą, kad jau galite žymėti produktus (tai gali užtrukti iki kelių dienų);

4. kai gausite patvirtinimą, keldami nuotrauką spustelėkite mygtuką „žymėti produktą“ (prieš tai paspauskite Shopping funkciją, kuri bus aktyvuota ir leis žymėti produktus).

4. Naudokite jūsų produktui tinkamus hashtag‘us

Kuomet susikuriate savo prekės ženklo Instagram paskyrą, jūsų svarbiausias tikslas – būti matomiems. Pagrindinė priemonė, kurią tam galite pasitelkti – tinkami hashtag‘ai.

Po viena nuotrauka galite naudoti iki 30 hashtag‘ų, kurie geriausiai apibūdina jūsų keliamą turinį. Populiariausi hashtag‘ai, tokie kaip: #love ar #lifestyle padės surinkti daugiau like paspaudimų po įkeltu įrašu, bet vargiai pritrauks naujų sekėjų, kurie išties domėtųsi parduodamu produktu. Pridėdami tam tikrą hashtag‘ą, gausite pasiūlymus, prie kurių bus nurodyta, kiek kartų jis jau panaudotas socialiniame tinkle. Rašydami žymes, galvokite apie savo produktą, jo išskirtines savybes ir jas geriausiai apibūdinančius žodžius, kurie ilgainiui padės pritraukti tikrus sekėjus. Jeigu pritrūkote fantazijos galvodami tinkamas grotažymes, tuomet pasinaudokite hashtag‘us generuojančiomis programėlėmis (pvz. Websta). Žinoma, pasirinktus raktažodžius turėtumėte nuolatos atnaujinti ir stebėti.

5. Kelkite Stories

Instagram Stories suteikia puikią galimybę pasiekti platesnę auditoriją. Socialinio tinklo atlikti tyrimai parodė, kad Stories paskatina vartotojus dažniau atsidaryti programėlę ir praleisti joje daugiau laiko: jaunesni nei 25 metų vartotojai Instagram praleidžia daugiau nei 32 minutes, o vyresni asmenys – šiek tiek daugiau nei 24 minutes per dieną.

Turite vos 10 ar 15 sekundžių ir galvojate, kaip geriausiai jas išnaudoti? Įtraukite interaktyvias apklausas, kurios leis išgirsti jūsų auditorijos mintis; pridėkite nuorodas, kurios nuvestų sekėjus į jūsų prekės ženklo internetinį puslapį; naudokite žymes, jeigu nuotraukoje ar vaizdo įraše matomas koks nors kitas prekės ženklas, su kuriuo bendradarbiaujate; taip pat naudokite nuorodą į vietą, kurioje esate ir pan. Aktualias ar didžiausią auditoriją pritraukusias Stories išsaugokite highlight‘uose tam, kad sekėjui prireikus jis galėtų nesunkiai susirasti keltą informaciją.

6. Konkurentus laikykite arti

Nesvarbu, kokį verslą vykdote, stebėti savo konkurentus – būtina. Sekdami panašioje kategorijoje veikiančius prekės ženklus galite stebėti, kokius hashtag‘us naudoja konkurentai, peržvelgti jų auditoriją, mokytis iš gerųjų ar blogųjų pavyzdžių.

7. Atkreipkite dėmesį į savo rodiklius

Instagram verslo paskyroms yra suteikiama galimybė stebėti vykdomos veiklos rodiklius. Pagal juos galite matyti, kokiu metų jūsų sekėjai yra aktyviausi ir susiplanuoti, kad jūsų artimiausi įrašai būtų paskelbiami būtent tuo metu, kada prognozuojamas didžiausias įsitraukimas.

Taip pat atkreipkite dėmesį į tai, kokias nuotraukas ar vaizdo įrašus ir kokiomis temomis, labiausiai mėgsta jūsų sekėjai bei pagal tai koreguokite tolimesnius įrašus.

8. Skatinkite organinį įsitraukimą

Norėdami paskatinti organinį sekėjų įsitraukimą ir augimą, turėsite skirti laiko parodydami dėmesį savo esamiems ir potencialiems sekėjams. Lankykitės savo sekėjų profiliuose, pasekite juos, like‘inkite ar komentuokite nuotraukas. Yra pavyzdžių rodančių, kad 12 mėnesių kasdien vykdant šiuos žingsnius sekėjų skaičius gali padidėti net 20 000.

Kiti įrašai

sweed seb nord sampo nordea paypal paysera

Pristatymo regionai

Siuntų pristatymas

„Siųsk pigiau“ įrankiai

Pagalba

Apie mus

SP
Uždaryti