6 patarimai, parduodantiems „Amazon“

2018/06/27

„Amazon“ platformoje pardavėjų skaičius neribojamas, tad nenuostabu, jog konkurencija tarp jų nuolat auga. Neretai platformoje daugybė pardavėjų parduoda tokio paties ar panašaus tipo prekes, tad kyla klausimas, kaip užtikrinti, kad pirkėjas pirmiausia pastebėtų jūsų siūlomą produktą. Štai 6 patarimai!

1. Optimizuokite produkto paieškos detales

Elektroninės prekybos milžinės „Amazon“ svetainėje yra daugybė informacijos apie skirtingus pardavėjus ir jų produktus. Norėdami, kad klientai atkreiptų dėmesį būtent į jūsų siūlomą produkciją, įsitikinkite, kad ji lengvai randama. Pagalvokite, kokius raktažodžius naudotų klientas, norėdamas rasti jūsų parduodamą prekę. Pavyzdžiui, jeigu prekiaujate moteriškais batais, tai didelė tikimybė, kad svetainės lankytojas paieškos sistemoje pirmiausia rašys „moteriški batai“, vėliau detalizuos paiešką ieškodamas dydžio, medžiagos, batų tipo. Būtent dėl to labai svarbu, kad pateiktumėte kuo tikslesnę ir išsamesnę informaciją apie savo siūlomą produktą: pavadinimą, apibūdinimą, produkto paieškos terminus, dydį, spalvą ir pan.

2. Siūlykite konkurencingas kainas

Kaina – vienas pagrindinių veiksnių, dėl kurio daugelis žmonių renkasi „Amazon“ tinklą. Tad, pasistenkite, kad jos būtų patrauklios ir konkurencingos. Tam, kad nustatytumėte tinkamiausią kainą savo prekėms, pasidomėkite panašius produktus siūlančių konkurentų kainomis, palyginkite prekių skirtumus ir pan. Galite naudoti „Amazon“ funkciją „mažiausia kaina“, kurios dėka galėsite nuolat stebėti, kokios yra siūlomos konkurentų kainos ir tuomet atitinkamai koreguoti savąją. Žinoma, ne mažiau svarbu įsivertinti produkto savikainą, antraip su dideliais pardavimais gali ateiti ir ne mažesni nuostoliai.

3. Laimėkite „Amazon“ „pirkimo langelį“

Visi „Amazon“ pardavėjai siekia laimėti „pirkimo langelį“ (angl. „buy box“). Pasirinkus tam tikrą konkrečią prekę, puslapio šone pasirodo langelis, kuriame iš karto parodomas geriausias tos prekės pardavėjas, atrinktas pagal kainą, kokybę, pirkėjų atsiliepimus. Tokiu būdu yra sutrumpinamas pirkėjo kelias iki geriausio produkto paieškos ir įsigijimo.

Tyrimai rodo, kad net 82 % „Amazon“ tinkle įvykstančių pardavimų yra padaromi būtent per „pirkimo langelį“! Pardavėjai, kurie laimi „pirkimo langelį“, turi kur kas didesnę tikimybę greičiau parduoti savo prekes, nes jie iškart parodomi pirkėjui kaip geriausiai reitinguojami. Susikurkite unikalų, savo parduodamų produktų, komplektą. Pavyzdžiui, 3 produktus, susijusius su odos priežiūra. Tikėtina, kad jeigu vienas produktas bus įvertintas teigiamai ir patiks pirkėjams, likusieji taip pat patrauks dėmesį, o tuo tarpu, jūs dar kartą laimėsite vietą „pirkimo langelyje“.

Plačiau apie tai, kaip laimėti pirkimo langelį, skaitykite čia.

4. Naudokite reprezentatyvias nuotraukas

Norėdami sužadinti pirkėjo pasitikėjimą bei susidomėjimą, naudokite tik kokybiškas, tikroviškas ir estetiškai pateiktas produktų nuotraukas! Tam nebūtina samdyti profesionalaus fotografo, kartais užtenka ir gerai fotografuojančio telefono, tinkamo apšvietimo bei gebėjimo vizualiai pavaizduoti svarbiausias produkto savybes (detaliau produktų pateikimo prekybos platformose subtilybes aptarsime vėlesniuose įrašuose).

5. Stebėkite savo veiklos efektyvumą

Norėdami parduoti kuo daugiau prekių, turite reguliariai stebėti savo veiklos efektyvumą. Atkreipkite dėmesį į savo pardavimus – tiek tais atvejais, kai jie didėja, tiek tais, kai mažėja – pasistenkite išsiaiškinti tokių pokyčių priežastis. Didelį dėmesį skirkite pirkėjų atsiliepimų analizei. Atsiliepimų galite paprašyti patys – nusiųskite savo pirkėjams el. laišką, kuriame prašote pasidalinti jų nuomone, patirtimi ar problemomis, su kuriomis teko susidurti siekiant įsigyti prekę. Iš visos gautos informacijos darykite išvadas ir tobulinkite situaciją!

6. Visada pasirūpinkite prekių atsargomis

Nieko nėra blogiau, nei tai, kai pirkėjas susidomi preke, nusprendžia ją įsigyti, o jūs neturite pakankamai atsargų. Prekės prieinamumas – be galo svarbus. Jeigu pirkėjas pamatys, kad jam tenka ilgai laukti, tai nedelsiant pasirinks kitą pardavėją, o tai jums tikrai ne į naudą.

Šis punktas ypač aktualus tiems, kurie naudojasi „Amazon Order Fulfillment“ paslauga (jūsų prekės saugomos „Amazon“ klientų aptarnavimo centruose, ten pakuojamos, sandėliuojamos, paruošiamos užsakymams ir pan.). Naudojantis šia paslauga laiko planavimas – vienas svarbiausių Jūsų uždavinių, nes turite įvertini ne tik pvz. prekės gamybos laiką, bet ir kiek laiko užtruks, kol atsargų papildymas pasieks „Amazon“. Vertėtų atsargas papildyti anksčiau, nei jos visiškai pasibaigia, antraip  padovanosite puikų šansą savo konkurentams: kol lauksite papildymo, jie pardavinės analogišką prekę, kels savo reitingą, taip automatiškai mažindami jūsiškį.

Būkite budrūs, stebėkite atsargas ir stenkitės visuomet turėti reikiamą kiekį produktų!

Kiti įrašai

sweed seb nord sampo nordea paypal paysera

Pristatymo regionai

Siuntų pristatymas

„Siųsk pigiau“ įrankiai

Pagalba

Apie mus

SP
Uždaryti