Siųsk pigiau išnagrinėja užsakovo rašytinę pretenziją dėl siuntos praradimo, sugadinimo ar pan. ir pateikia raštišką atsakymą pretenzijos, pareiškėjo (užsakovo) nurodytu adresu (įskaitant elektroninį paštą) ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) darbo dienų (išskyrus LP EXPRESS ir DHL Global Mail) nuo rašytinės pretenzijos su visais pretenzijai nagrinėti ir sprendimo priėmimui reikalingais dokumentais, gavimo dienos.
LP EXPRESS ir DHL Global Mail tarptautinių siuntų pretenzijos nagrinėjimo terminas gali užtrukti iki 90 kalendorinių dienų nuo rašytinės pretenzijos su visais reikalingais dokumentais, gavimo dienos.
Tarptautinių siuntų pretenzijų nagrinėjimo terminas gali trukti iki 6 mėnesių skaičiuojant nuo rašytinės pretenzijos su visais pretenzijai nagrinėti ir sprendimo priėmimui reikalingais dokumentais gavimo dienos.