Kiek laiko pretenzija nagrinėjama?

1
Kokios srities klausimas Jus domina?
Kiek kainuoja?
Paslaugos užsakymas internetu
Siuntos paėmimas ir pristatymas
Siuntos dokumentai
Bendri klausimai
Pažeistos ir dingusios siuntos
Siuntų pristatymas į Lietuvą (importas)
2

Siųsk pigiau išnagrinėja užsakovo rašytinę pretenziją dėl siuntos praradimo, sugadinimo ar pan. ir pateikia raštišką atsakymą pretenzijos, pareiškėjo (užsakovo) nurodytu adresu (įskaitant elektroninį paštą) ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) darbo dienų (išskyrus LP EXPRESS ir DHL Global Mail) nuo rašytinės pretenzijos su visais pretenzijai nagrinėti ir sprendimo priėmimui reikalingais dokumentais, gavimo dienos.

LP EXPRESS ir DHL Global Mail tarptautinių siuntų pretenzijos nagrinėjimo terminas gali užtrukti iki 90 kalendorinių dienų nuo rašytinės pretenzijos su visais reikalingais dokumentais, gavimo dienos.

Tarptautinių siuntų pretenzijų nagrinėjimo terminas gali trukti iki 6 mėnesių skaičiuojant nuo rašytinės pretenzijos su visais pretenzijai nagrinėti ir sprendimo priėmimui reikalingais dokumentais gavimo dienos.

Reikia išsiųsti siuntą? Sužinokite savo siuntos kainą
Norite gauti 10% nuolaidą pirmai siuntai? Prenumeruokite naujienlaiškį
sweed seb luminor revolut paypal paypal paypal paypal paypal

Pristatymo regionai

Siuntų pristatymas

„Siųsk pigiau“ įrankiai

Pagalba

Apie mus

SP
Uždaryti